<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری مجازی سازی شبکه ارتباطی محیط کاری</span>
تاریخ انتشار:
16 آوریل 2022
دسته بندی:

روابط آنلاین: زمانی که سازمان‌ها وسعت مجازی سازی را افزایش می‌دهند، علاوه بر شبکه‌های ارتباطی محیط کاری آفلاین (چهره به چهره)، کارکنان با یکدیگر به صورت مجازی و از طریق شبکه‌های آنلاین ارتباط برقرار می‌کنند که با روابط ضعیف‌تر، دموکراسی و برابریSproull & Kiesler, 1991) ) و یک شبکه گفتگوی بزرگتر مشخص می‌شود (Boase et.al, 2006). روابط آنلاین اشاره به ارتباط از طریق اینترنت برای هر هدفی (به اشتراک‌‌گذاری اطلاعات، بازاریابی، اشتغال) دارد. چندین دسته‌بندی‌ متفاوت از روابط آنلاین وجود دارد که شامل رسانه‌های اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی آنلاین و بازاریابی از طریق اینترنت است. فناوری‌های شبکه‌های ارتباطی آنلاین افراد را قادر می‌سازند تا به طور همزمان اطلاعات را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند و بر اشتراک اطلاعات تاکید دارندBakshy et.al,) 2012). سازمان‌های هوشمند از گفتگوهای آنلاین استفاده می‌کنند و از این کانال‌های موثر در حال ظهور- در ترکیب با روابط سنتی- برای افزایش دسترسی به ذینفعان بهره می‌برند  Godin,) (2010. در طول بیست سال گذشته محققین در زمینه‌های مختلف، در مورد چگونگی تاثیرگذاری روابط آنلاین بر کیفیت روابط بین فری بحث کرده‌اند.

به‌طورکلی تحقیقات اولیه روابط آنلاین تایید کرده‌اند که ماهیت روابط با واسطه، روابط بین‌فردی آنلاین را تضعیف می‌کنند (Nie, 2001). بررسی‌های اولیه اینترنت و ارتباطات کامپیوتری، اغلب بر توانایی آن در قادر ساختن کاربران برای تعامل با افراد خارج از چرخه رسمی گفتگوهایشان، با اتصالات برای به اشتراک‌گذاری علائق خود ورای مرزهای جغرافیایی تاکید دارند (Rheingold, 1993). این وجود، این نتیجه که ظرفیت انسان برای استفاده خلاقانه از روابط آنلاین می‌تواند برابر و یا بیشتر از روابط آفلاین باشد به یک چالش تبدیل شده است (Walther, 1996). تکنولوژی‌های ارتباطی جدید اغلب نگرانی‌هایی را درمورد حذف اثرات کیفی روابط بین‌فردی به دنبال دارند ) Fischer, 2002; Nie et.al, 2002). امروزه همه افراد با استفاده از اینترنت می‌توانند آنلاین از طریق سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، مای‌اسپیس و فیس‌بوک یک حضور دائمی داشته باشند. در نتیجه، افرادی که در شبکه‌های اجتماعی آنلاین شرکت می‌کنند از زبان، رسانه و فناوری برای ایجاد یک هویت آنلاین استفاده می‌کنند

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 45صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0