<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری عملکرد شعب بانکی</span>
تاریخ انتشار:
8 آوریل 2022
دسته بندی:

عملكرد : تمامي رويكردهاي مديريتي در اجرا اهدافي را به دنبال دارند كه معمولاً اساسي‌ترين هدف رسيدن به نتــايج دلخواه براسـاس برنامه‌ريزيهاي قبلي برنامه‌ريزان در سازمان است. عواملي چون تغيير سريع، كسري بودجه، كوچك شدن و ساختاردهي مجدد و فشارهاي اجتماعي براي پاسخگويي بيشتر سازمانها نسبت به عملكردشان، موجب تأكيد بيشتر بر عملكرد شده است. عملكرد عبارت است از مجموعه‌اي از اقدامات به هم پيوسته‌اي از سياستها و رويه‌ها و اقداماتي كه روي دستيابي اهداف از طريق تمركز روي عملكرد ابعاد سازماني تأكيد دارد. به بيان بهتر فرايندي است مبتني بر يك سري فعاليتها و به نحوي بنا شده است كه بايد از طريق تضمين بهبود مستمر عملكرد افراد و گروهها در جهت اهداف راهبردي و اثربخشي سازماني طراحي شود. عملكرد عبارت است از مجموعه‌اي از اقدامات به هم پيوسته‌اي از سياستها و رويه‌ها و اقداماتي كه روي دستيابي اهداف از طريق تمركز روي عملكرد ابعاد سازماني تأكيد دارد. نقش سازمان در دستيابي به هدفهاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي آنچنان برجسته است كه سازمانهاي هر جامعه را گردونه‌هاي تحقق هدفهاي آن مي‌دانند. واقعيت اين است كه سازمانها به چندين دليل از اركان ضروري زندگي بشر به حساب مي‌آيند. آنها به جامعه خدمت مي‌كنند، ما را قادر مي‌سازند تا كارهايي را انجام دهيم كه بدون وجود آنها از عهده شان بر نمي‌آمديم،

آنها همچنين جرياني از دانش و آگاهي ارائه مي كنند، و از نظر تعيين مسير شغلي، از منابع بسيار مهم به حساب مي‌آيند (حبيبي، 1392).با در نظر گرفتن موارد فوق‌الذكر و نقش و تأثيراتي كه سازمان مي‌تواند داشته باشد، توجه روزافزوني به ابعاد گوناگون سازماني، فرآيندها، سيستمها و به ويژه آنچه كه سازمان بدان دست مي‌يابد ـ عملكرد ـ گرديده است. به عبارت ديگر، عملكرد را مي‌توان نتايج قابل اندازه‌گيري تصميم‌ها و اقدامات سازمان دانست كه نشان دهندة ميزان موفقيت و دستاورد كسب شده مي‌باشد. از طرف ديگر، هيچ سازماني نمي‌تواند چندان اثربخش باشد، مگر اينكه براي آنچه كه مي‌خواهد انجام دهد، برنامه‌اي داشته باشد. دستيابي به عملكرد برتر و كسب نتايج كارا و اثربخش نيز بدون داشتن برنامه‌اي كه در قالب يك نظام (سيستم) منسجم و يكپارچه تدوين شده و به اجرا در بيايد، يا امكان‌پذير نبوده و يا بسيار دشوار خواهد بود. نظامي كه قادر باشد پس از طرح‌ريزي عملكرد و تدوين برنامه‌ها (با كمك نظامهاي برنامه‌ريزي)، آنها را از طريق نظامهاي اجرايي با اجرا درآورده و آنگاه با ارزيابي انجام شده (با كمك نظامهاي ارزيابي)، در نهايت منجر به بهسازي عملكردگردد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:48صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0