<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران</span>
تاریخ انتشار:
24 فوریه 2022
دسته بندی:

با سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران: سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران به موجب قانون تمركز صنعت و معدن تاسيس شد، در سال 1380 به عنوان يك شركت مادر تخصصي انتخاب شد و با ابلاغ قانون سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي، در سال 87، به عنوان سازمان توسعه اي بخش معدن و صنايع معدني احيا گرديد. اين سازمان در پايان سال 1388 داراي 51 شركت زيرمجموعه بوده، كه در اين ميان شركتهاي صدر اصل 44 قانون اساسي موجود نيز موجود است و داراي موسسه تحقيقات فرآوري مواد معدني ايران نيز مي باشد.اين شركتها در پايان سال 1388 حدود 5/43 هزار شاغل را در استخدام داشتند و ارزش دارايي آنها پس از تجديد ارزيابي به صورت تجمعي 21123 ميليارد تومان رسيد.

ارزش فروش ساليانه اين شركتها در سال  1388 به 8200 ميليارد تومان و ارزش صادرات آنها به 2315 ميليون دلار رسيد.انتظار مي رود در آينده با توجه به نقش ترويجي سازمان و واگذاري تعدادي از واحدهاي تحت پوشش و تابعه آن و تاكيد بر توسعه ظرفيتهاي بخش خصوصي، سهم سازمان در ايجاد اشتغال و ارزش افزوده مستقيم كاهش يابد، لكن سازمان تلاش مي كند كه با توجه به نقش توسعه اي خود، با مشاركت بخش غيردولتي، سهم ارزش افزوده بخش معدن و صنايع معدني را در توليد ناخالص داخلي افزايش دهد.سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران به منظور انجام وظايف قانوني خود در دو حوزه ترويجي و تصدي شركتهاي دولتي اقدام به تدوين برنامه استراتژيك خود براي دوره زماني 1383-1388 كرده است. اين دوره يك سال باقيمانده برنامه سوم و دوره برنامه چهارم توسعه اقتصادي اجتماعي و فرهنگي و سالهاي آغازين سند چشم انداز بلند مدت جمهوري اسلامي ايران را در بر مي گيرد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 14صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0