<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری روشهای تدریس مدرس محور</span>
تاریخ انتشار:
21 آگوست 2021
دسته بندی:

تدريس مشارکتي: امروزه فعاليت‌هاي مشاركتي در همه عرصه‌هاي زندگي انسان به چشم مي‌خورد. در همه سازمان‌ها از سازمانهاي آموزشي گرفته تا سازمانهاي غير آموزشي همه تلاشها بر اين است كه از منابع و امكانات سازمان به نحو صحيح و درست استفاده شود. سرمايه انساني از مهمترين سرمايه‌هاي هر سازماني تلقي مي‌شود كه استفاده بهينه از تخصص و توانايي‌هاي نيروي انساني نياز مبرم سازمانهاي امروزي است تا بتوانند عملکرد خود را بهبود بخشيده و در کنارآن در عرصه‌هاي بين‌المللي رقابت كنند. بررسي‌هاي انجام شده در ارتباط با قسمت صنعت در ايالات متحده نشان داده که 82% از کارها براي دستيابي موفقيت آميز به هدف‌ها به صورت تيمي انجام مي‌شود که اين آمار نشان دهنده تأثيرات مثبت کار گروهي و تيمي براي موفقيت سازمان‌ها است . يكي از راهكارهاي ارائه شده در اين زمينه انجام كارهاي تيمي و مشاركتي است.

با هدايت سازمان‌ها به سمت كارهاي تيمي و مشاركتي هم نيازهاي سازمان و هم نيازهاي حرفه‌اي و رواني و اجتماعي كاركنان سازمان تأمين مي‌شود.فشارهاي بازار جهاني نيزسازمانها را از ساختارهاي محافظه كارانه و غير منعطف به سمت سازمانهايي ارگانيك و منعطف و باز سوق مي‌دهد تا بتوانند با كار توام با همياري در تيم‌ها و مشاركت در تيم‌هاي كاري به چالش‌ها و نيازهاي جهان امروز پاسخ درست دهند. دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي به افرادي نياز دارند تا بتوانند در جهاني كه به طور روز افزوني در حال تحول و پيچيده شدن است هوشمندانه و پيشرفته زندگي كنند و براي دست يابي به اين هدف‌ها بايد روي راهبردهاي ياددهي و يادگيري تمركز كنند تا هم به آنان بياموزند و هم چگونه آموختن را ياد دهند. همچنين براي رايج كردن فرهنگ گفتگو و مباحثه در جامعه لازم است تا دانشگاه‌ها ابتدا تجربه موفقي را در اين زمينه داشته باشند .

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  63صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0