<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری خلاقيت و كارآفريني سازمانی</span>
تاریخ انتشار:
5 می 2022
دسته بندی:

خلاقيت و كارآفريني:خلاقيت و نوآوري و توانمندسازي لازمه حيات سازماني و استمرار بقاء و ماندگاري آن سازمان ها در دنياي رقابتي و بازارهاي پيچيده داخلي و بين المللي مي باشد. براي جلوگيري از تبديل سازمان ها به يك سازمان بسته و ايزوله، مي بايست سازمان ها روح كارآفريني، توانمندسازي و خلاقيت و نوآوري را در كالبد خود بدمند و در اين بين كاركنان و كارشناسان سازمان بايستي همواره در جهت خلاقيت ونوآوري و كارآفريني و توانمندسازي خويش گام برداشته و اين امر مهم به صورت فرهنگ سازماني در آيد. امروزه وظيفه مديريت اين است كه گروهي توانا بسازد و در اين ميان عناصر اين كار بايد توسعه يابند. بديهي است مديران و كاركنان در توسعه اين عناصر سهيم هستند.

برخلاف سازمان هاي سنتي، سازمان هاي امروزي به كاركناني نياز دارند كه بتوانند تصميم بگيرند و راه حل هاي تازه اي براي مسائل بيابند. خلاقيت داشته باشند و در قبال كار مسئول شناخته شوند. نيروي انساني به لحاظ قدرت تفكر و خلاقيت همه چيز سازمان محسوب مي شود، چرا كه هر گونه بهره وري ، تحول و بهبود در نظام و فرآيندهاي سازماني توسط انسان صورت مي گيرد، بهره گيري از اين توانمندي هاي افراد كه در حكم سرمايه نهفته هستند، مستلزم ايجاد ساختارهايي است كه بتواند توانايي ها را در جهت تحقق اهداف و اعتلاي آرمان هاي سازمان دهد. با خلاقيت وكارآفريني به دامنه محصولات و خدمات افزوده شده و رضايت مندي مشتري حاصل مي گردد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:24صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0