<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری توانمندسازی کارکنان استانداری وفرمانداری چهارمحال بختیاری</span>
تاریخ انتشار:
5 می 2022
دسته بندی:

توانمندسازي:دوزمينه مديريت امور كاركنان و منابع انساني كه به تازگي به آن توجه فراوان مي شود عبارتند از: :تعيين ، طراحي و به كاربستن برنامه هاي آموزشي و پرورشي (بالنده كردن ) كاركنان براي بالا بردن توانايي، عملكرد و رشد آنان است.بهبود بخشيدن به محيط كار ، بويژه در زمينه كيفيت زندگي كاري و به كار بستن برنامه هاي بهبود  بهره وري در حالي كه هدف از بهبود محيط فيزيكي ، اجتماعي و رواني كار بهبود اوضاع  هم براي كاركنان و هم براي سازمان است. هدف از فعاليتهاي آموزشي و پرورشي بهبود عملكرد كاركنان است. (دولان ،1381:صص32-28)توانمندسازي مديران در زمينه بهبود وظايف مديريتي كه جز اهداف  نظام آموزش كاركنان دولت  مي باشد. امروزه واقعيت ها نشان مي دهد با گذشت زمان ضرورت پرداختن به نيازهاي جديد تر در عرصه  مختلف حرفه اي ، تخصصي و دانشگري براي مديران و مجريان روز به روز بيشتر مي شود،

سازمان هاي موفق به اين مهم دست يافته اند و به جاي تاكيد بر اهداف كلي ، بر ظرفيت  سازي و ارتقاي توانمندي هاي حرفه اي و تخصصي منابع انساني در همه سطوح تاكيد دارند. براي حصول به اين هدف عالي هم در بعد خواستن نظير توجه به ضريب انگيزشي ، درك نيازها و علائق هم در بعد توانستن (توسعه مهارت جامعه ، تكنيك ها و روش هاي علمي ) به صورت همه جانبه به بحث توانمندسازي كاركنان مي پردازدمديران از ياد نمي برند كه محل كار غالبا مهمترين و اصلي ترين     جامعه اي است كه فرد در آن زندگي مي كند. توانمندسازي كاركنان موجب ايجاد و افزايش مباني قدرت و منزلت در محل كار است . انسان هايي كه مي توانند خودشان را خوب بدانند بيشتر دل به كار مي دهند. آنها از نظر جسماني سالم ترند،«انسانهاي سالم» به سلامت محيط كار و افزايش كارايي آن ياري مي رسانند و يا به عبارتي توانمندسازي، ارائه بهترين منابع فكري مربوط به هر زمينه از عملكرد سازمان است. همچنين هدف اين است كه ذيصلاح ترين كاركنان بيشترين نفوذ در مناسب ترين شيوه را اعمال كنند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:45 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0