<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری بازاریابی سیار</span>
تاریخ انتشار:
5 آوریل 2022
دسته بندی:

بازاریابی سیار: طبق تعریف انجمن بازاریابی سیار بازاریابی سیار عبارت است از : استفاده از رسانه های سیار بعنوان یک وسیله انتقال دهنده محتوای یکپارچه و پاسخ مستقیم در یک برنامه ارتباطات بازاریابی بین رسانه ای ( MMA , 2009).انجمن تبلیغات سیار، بازاریابی سیار را بعنوان ارسال پیام های تبلیغاتی با وسایل سیار مانند تلفن همراه و وسایل همراه کمکی شخصی دیجیتال، از طریق شبکه های سیار تعریف کرده است. حوزه های محتمل برای بازاریابی سیار، ترفیع ، بازاریابی وقایع، محتوای برند دار و ارتباط با مشتری می باشد، که عمدتا بر مبنای ویژگیهای ارتباط بلا درنگ و روشهای مختلف تعاملی می باشد.بازاریابی سیار استفاده از موبایل برای ارائه اطلاعات شخصی شده به مشتری بر اساس زمان و مکان وی ، در جهت ارتقا و ترفیع کالا، خدمات و ایده ها و در نتیجه سود بردن تمام ذینفعان.تبلیغات سیارتوزیع پیامهای تبلیغاتی به دستگاههای فرستنده و گیرنده جامعه هدف به شکل های موزیک، نوشته یا صدا به منظور دستیابی به اهداف تبلیغاتی، همچنین جمع آوری بازخور مصرف کنندگان می باشد.

انجمن تبلیغات سیار ، تبلیغات سیار را ارسال پیام های تبلیغاتی به ابزارهای متحرک بعنوان مثال، تلفن همراه یا “وسایل کمکی شخصی دیجیتال”تعریف کرده است ( Tsang et al, 2007). در سال 2008 ، 4/6 بیلیون دلار در تبلیغات پیامکی در سراسر جهان صرف شد. پیش بینی می شود که مخارج تبلیغات پیامکی در سراسر جهان، از عدد 14 میلیارد دلار تا سال 2016 بگذرد . این نشاندهنده یک رشد شدید در تبلیغات پیامکی توسط شرکتهای مختلف در سراسر جهان است. بازاریابی سیار یک پدیده نسبتا جدید در کشورهای در حال توسعه مثل ایران است. هم اکنون بیش از 68 میلیون اشتراک تلفن همراه در ایران وجود دارد. در مورد حجم ، تبليغات پيامكي در ايران و هزينة اي كه سالانه  صرف آن مي شود ،  اطلاعات دقيقي در دسترس نيست.بازاريابی  پيامكي ايجاد آگاهي از برند وفاداري مشتري و به فروش رساندن را تسهيل مي كند Bragge et al.2005,)  (. بنابراين ، بازاريابان سيار نياز دارند كه متغيرهاي  مهمي را كه بر پاسخ  مشتريان بهكمپين هاي بازاريابي سيار موثر است را شناسائي و درك كنند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:64صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0