<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری استراتژی فروش خدمات تلفن همراه</span>
تاریخ انتشار:
7 می 2022
دسته بندی:

استراتژي فروش:نگرش فعلي از استراتژي فروش اين است که اين مفهوم از مديريت نيروهاي فروش فراتر رفته ، به مديريت کل کار ويژه فروش مربوط مي شود ( زلتنر)اين ديدگاه به ما اجازه مي دهد تا استراتژي فروش را در سطح کار ويژه فروش و نه صرفاً در سطوح عملياتي شرکت ، مفهوم سازي کنيم (جانستون ، مارشال)بر اساس توصيه ها و نظريه هايي که در ادبيات اندک استراتژي فروش يافت شد ، مي توان اين تعريف را از استراتژي فروش را  ارائه داد: استراتژي فروش حوزه اي است که بر اساس آن يک شرکت در مجموعه اي از فعاليت ها و تصميم هاي مرتبط با تخصيص منابع کمياب فروش ( مانند منابع انساني ، تلاش هاي فروش ، پول ) درگير مي شود تا بتواند روابط با مشتريان را بر مبناي ارزش هر يک از آنان براي شرکت مديريت کنداستراتژي فروش ، بدون توجه به اينکه کالاي شما ساده يا پيچيده باشد ، ارزان يا گران ، يک ضرورت است.

برخلاف اهميت استراتژي فروش ، هنوز اتفاق نظري در مورد عناصر استراتژي فروش وجود ندارد. اما مطالعات اخير ، به توافقاتي رسيده است که يک استراتژي فروش اثر بخش بايد مواردي مانند بخش بندي بازار، هدف گيري و اولويت بندي مشتريان ، تعيين اهداف ارتباطي و الگوهاي فروش مختلف و رويکرد استفاده از کانال هاي متعدد فروش را پوشش دهد.) لیگ، اینگرام ،ويليام 2005)بخش بندي بازار يعني فرآيند بخش بخش کردن بازار به زير مجموعه هايي متمايز از مشتريان که رفتار و نيازهاي مشابهي دارند. هدف گيري بازار بعد از بخش بندي بازار انجام مي شود و عبارت است از عمل ارزيابي و مقايسه گروه هاي شناسايي شده و انتخاب يک يا چند گروه از آنها که پتانسيل بيشتري دارند. بنابراين گام دوم ، تعريف گروه هاي مختلف مشتريان ، اولويت بندي آنها بر اساس اهميت بالقوه آنها براي شرکت و در نهايت تطبيق فعاليت هاي فروش متناسب با هريک يا هرگروه از مشتريان است .(کيگان ، اسلملميچ: 2007).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:86 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0