<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  ارزش ویژه برند5</span>
تاریخ انتشار:
20 مارس 2022
دسته بندی:

ارزش ویژه برند: در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان شاهد تغییر و تحولات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکتها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم(ابراهیمی و همکاران، 1388).در شرايط پر رقابت بازارهاي كنوني به دست آوردن جايگاه مناسب در ذهن مصرف كننده به گونه اي كه مصرف كننده وفادار شركت باشد، از اهميت بسزايي برخوردار است و از جمله عواملي كه در رسيدن به چنين جايگاهي در ذهن مشتريان موثر است، ارزش ويژه نام و نشان تجاري شركت مي باشد. ارزش ويژه نام و نشان تجاري مطلوبيت نهايي يا ارزش افزوده اي است كه يك محصول به واسطه نام و نشان تجاري، مانند كوكاكولا، ايجاد مي كند. يكي از دلايل اصلي اهميت اين مفهوم نقش استراتژيك آن

در به دست آوردن مزيت رقابتي است، كه اين مزيت رقابتي در بازار حاصل مي شود. ارزش ويژه نام و نشان تجاري همانند يك دارايي براي شركت محسوب مي گردد كه گردش وجوه كسب و كار را افزايش مي دهد.ارزش واقعی در درون محصول يا خدمت وجود ندارد. بلکه اين ارزش در ذهن مشتريان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که اين ارزش را در ذهن آنها منسوب می سازد. بنابراين، به طور شگفت انگيزی، تمام انواع سازمانها و افراد تمايل دارند که به صورت يک برند مديريت شوند(کاپفرر 2008).در محيط رقابتي كنوني، اكثر محققين بر اين باورند كه برند بخش مهمي از يك كسب و كار و دارايي هاي يك بنگاه را تشكيل مي دهد و خيلي از كسب و كارها علاقمند هستند كه ياد بگيرند چطور يك برند موفق بسازند. يكي از الزامات ايجاد برندي قوي شناخت هر يك از عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند است.امروزه بسياري از سازمان ها به اين باور رسيده اند كه يكي از با ارزش ترين دارايي هايشان برندهاي محصولات و خدمات آن هاست. در دنياي پيچيده و پرچالش امروزي، همه ما چه به طور فردي يا به عنوان مديران كسب و كارها، با گزينه هايي روزافزون و كاهش زمان براي تصميم گيري و انتخاب مواجه هستيم.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:23صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0