<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری ارزش از ديد مشتريان</span>
تاریخ انتشار:
11 آوریل 2022
دسته بندی:

ارزش از ديد مشتريان: اخيراً مسائل مربوط به آينده بازاريابي مخصوصاً اين مسئله كه آيا بازاريابي سنتي مناسب شرايط غالب قرن حاضر است يا خير، توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. هر چند در مورد بكارگيري اصل اساسي و اوليه بازاريابي يعني برآوردن نيازهاي مشتريان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سراين است كه محيط كنوني بازار با تغييرات بنيادي، نسبت به دهه 60 ميلادي تغيير در روش‌هاي اجراي اصول را ضروري مي‌سازد.در دنياي امروز بايستي از بازارهاي بالغ و به حد كمال رسيده‌اي سخن گفت كه ويژگي‌هاي متفاوتي نسبت به گذشته دارند و از مهم‌ترين ويژگي‌هاي آن‌ها مي‌توان به مهارت و قدرت مشتري و كاهش تاثير تبليغات بر وي اشاره نموده و امروزه عرضه كنندگان در بازارهاي كالاهاي صنعتي و مصرفي و همچنين بازارهاي خدمات با مشترياني مواجهند كه تقاضاي نامحدود دارند، اما كمتر تحت تاثير ابزارهاي سنتي بازاريابي قرار مي‌گيرند. از سوي ديگر محصولات و خدمات بازار از ديد مشتري تفاوت زيادي با يكديگر ندارند چنان كه نام تجاري محصول مورد نظر مشتري در دسترس وي نباشد به راحتي برند ديگري را جايگزين آن مي‌كند و اين نشان دهنده كاهش وفاداري مشتريان است. رقابت قيمتي نيز معناي سابق خود را از دست داده است و سازمان هاي بازارگرا و مشتري مدار به جاي رقابت بر سر قيمت به حفظ و ارتقاي وفاداري مشتري بعنوان ابزاري جديد در بازاريابي مي‌انديشند.

در مفهوم بازاريابي اعتقاد بر اين است كه نيل به اهداف سازاماني بستگي تام به تعريف و تعيين نيازها و خواسته‌هاي بازارهاي هدف و تامين رضايت مشتري به نحو مطلوب تر و موثرتر از رقبا دارد. در دنياي رقابت‌هاي فزاينده امروز شركت‌هايي موفق خواهند بود كه رضايت مشتريان خود را بيشتر تامين كنند. شركت‌هايي كه صرفاً به دنبال فروش كوتاه مدت نبوده و كسب رضايت بلند مدت مشتري را از طريق ارائه كالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمايز وجهه همت خود قرار دهند. ( غفوريان، 1388)در اين بازار فوق‌العاده پويا مشتري از سازمان انتظار دارد كه بيشترين ارزش‌ها را با مناسب‌ترين قيمت عرضه كند و سازمان‌ها نيز مدام به دنبال روش‌هاي جديد و ايجاد نوآوري در خلق و ارائه ارزش هستند و حتي از ارزش مشتري تحت عنوان «منبع آتي مزيت رقابتي» خويش نام مي‌برند. (غفوريان، 1388)در اين تحقيق ابعاد و مدل‌هاي مختلف ارزش از ديد مشتري بررسي مي‌گردد و مولفه‌هاي ارزش از ديدگاه مشتريان اپراتور تلفن همراه ايرانسل كه همان كيفيت خدمات، تنوع خدمات، تصوير ذهني شبكه، قيمت شبكه و نرخ تماس هستند، بطور تفصيل شرح داده خواهند شد.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:18 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دار

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0