<span itemprop="name">ادبیات و مبانی نظری  ارتباطات بین فردی ووفاداری مشتریان بانک</span>
تاریخ انتشار:
28 نوامبر 2021
دسته بندی:

ارتباطات بین فردی: جهان کنونی جهانی پر از تغییرات شتابان است دگرگونی های بسیاری در ارکان جامعه صورت گرفته و پیشرفت های سریع علوم و تکنولوژی انسان را با وضعیتی روبرو ساخته که کمتر شباهتی با گذشته دارد یکی از علومی که تحولات بسیاری داشته علم مدیریت است که پا به عرصه نوینی از حیات خود گذاشته و در پاسخ به چالش های محیطی به جستجوی روش های تازه پرداخته است.یکی از تحولات اساسی که در مدیریت ایجاد شده است تحول در نحوه ی نگرش به سازمان است.تا چند دهه ی گذشته سازمان ها به عنوان ابزارهای برای ایجاد هماهنگی بین افراد و کنترل افراد در راستای دستیابی به اهداف بودند،ولی امروزه سازمان ها با نگرش وسیع تر در نظر گرفته می شوند و به مفاهیم ارتباطات توجه ویژه می شود ارتباطات موضوع پیچیده و نقش آن بسار حائز اهمیت است(مجیدی قهررودی ،جوادیه ،1390) ارتباطات بین فردی تبادل افکار، نظرات و احساسات است و هر جا صحبت از تبادل است حضور حداقل دو نفر یکی گیرنده و دیگری فرستنده ضروری است(امامی نائینی،1388).

به بیانی دیگر ارتباطات بین فردی بخش مهمی از توانایی و عامل اصلی در اثربخشی عملکرد به شمار می رود و بر کیفیت سطح خدمات و سلامت جامعه تاثیر گذار است و یا می توان گفت که ارتباطی است مستقیم بین دو نفر یا تعداد بیشتری از افراد که در مجاورت فیزیکی قرار دارند(فرهنگی،1389). به عبارتی دیگر ارتباطات بین فردی ارتباط بین دو نفر یا بیشتر است که در آن هر طرف به عنوان فرد یا افراد شرکت می کنند و همچون اشکال دیگر رفتار انسان ها می تواند در دو حد غایی بسیار اثربخش و بسیار غیر اثربخش مطرح شود به احتمال فراوان هیچ رفتار متقابل انسانی نمی تواند کاملا موفقیت آمیز و یا کاملا با شکست همراه باشد به عبارت دیگر مفهوم نسبیت در رفتار های انسانی و ارتباطات میان اشخاص کاملا حکمفرماست. اثربخشی ارتباطات بین فردی دارای دو بعد عمل گرایانه و خشنودی شخص است. در بعد عمل گرایانه اثربخشی ارتباطات متوجه دستاورد و موفقیت رسیدن به اهداف و خواسته های ارتباط گیرنده با فرستنده پیام است. در بعد خشنودی شخص اثربخشی کنش ارتباطی به لذتی که از آن برای دست اندرکاران ارتباط حاصل می شود مرتبط می شود.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 29صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0