<span itemprop="name">ادبیات ومبانی نظری ارائه مجدد صورتهای مالی</span>
تاریخ انتشار:
28 مارس 2021
دسته بندی:

مکانیزم شهرت بدین معناست که نگرانی های مدیران مبنی بر از دست  دادن اعتبار، بر تصمیمات و اقدامات آنها تاثیر می گذارد. تحقیقات پیشین مبین آن است که این نگرانی ها می تواند بر کاهش مسئله نمایندگی و همچنین اتخاذ سیاست های بلند مدت توسط مدیران به جای کسب منافع آتی تاثیر گذار باشد. دایموند; سیگال، بیان داشتند که اعتبار هیأت مدیره شرکت ها بر هزینه تامین مالی و استقراضشان تاثیر گذارست. بدین معنا که نرخ هزینه بهره مورد انتظار اعتبار دهندگان تابعی از ریسک و بازده شرکت ها است یعنی

  ریسک بیشتر موجب بالا رفتن هزینه های تامین مالی شرکت است .تحقیقات مرتبط با اعتبار شرکت ها روبه افزایش است . نگرانی از دست دادن اعتبار در شرکت های دارای اعتبار بالاتر برای افزایش کیفیت صورت های مالی ایجاد انگیزه می نماید. از این رو شرکت های با اعتبار بیشتر جهت حفظ کیفیت گزارشگری و اعتبار خود کمتر اقدام به ارائه مجدد صورت های مالی می نمایند زیرا تجدید ارائه یکی از بارز ترین شاخص های کاهنده کیفت گزارشگریست.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با ادبیات نظری موضوع ارائه شده در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات: 29 صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0