کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی

کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی

در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ توسط شرکت همایش آروین البرز و تحت حمایت سیویلیکا در شهر ترکیه برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: کسب و کار ، مدیریت (عمومی)
برگزار کننده: شرکت همایش آروین البرز
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: ترکیه

کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی

در دنیای امروزنیاز جدی به بحث مدیریت، اقتصاد و کسب وکار و اداره امور مالی  در راستای تحقق اهداف ، در ابعاد مختلف و در جهت پیشرفت آن در سطح بین الملل وجود دارد. از این رو، برگزاری کنفرانس بین المللی پیشرفت در مدیریت، کسب و کار تجارت اقتصاد و امور مالی با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف در تاریخ 27 خرداد 1398  با هدف آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب¬نظران، متخصصان و علاقمندان به منظور تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی و بررسی چالشهای علمی و اجرایی در فرایند کاربردآن از تمام مناطق جغرافیایی، در سطوح محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی با مشارکت دانشگاه های بین المللی و مراکز علمی،پژوهشی در استانبول – ترکیه برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی پیشرفت در  مدیریت، کسب وکار، تجارت، اقتصاد و امور مالی از طرف بسیاری از دانشگاه ها، سازمان ها و مجامع علمی حمایت علمی شده است؛ و با افتخار اعلام می داریم، دوره این کنفرانس یک جامعه بزرگ، بین المللی و دوستانه از پژوهشگرانی که علاقمند به اشتراک ایده هایشان هستند را شکل داده است.

در این راستا کمیته علمی و اجرایی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشدبه صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه براین، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاداز این رویداد علمی استفاده کنند.

منبع:سایت سیویلیکا

9 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0