نشست مشترک شورای عالی الگو با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود

نشست مشترک شورای عالی الگو با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود

نشست مشترک شورای عالی الگو، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و به‌ منظور افزایش مشارکت دانشگاهیان در روند تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل ار خبرگزاری ایسنا، به منظور بهره‌مندی بیشتر از تخصص دانشگاهیان برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت و بررسی راهکارهای ورود بیشتر دانشگاهیان به عرصه اظهار نظر پیرامون این الگو، نشست مشترک شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات فناوری و معاونان وی و برخی از رؤسای دانشگاه‌ها و اندیشکده‌های مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.

در این نشست در نظر است تا نحوه مساعدت و همکاری وزارت علوم، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور برای بررسی و اظهار نظر پیرامون سند تدوین شده توسط مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مورد مداقه قرار گرفته و راههای اجرایی آن تعریف و موانع ورود دانشگاهیان برای اظهار نظر پیرامون محتوای الگو برطرف شود.

به گزارش دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در طول مدت تدوین الگو بیش از ۳۰۰۰ نفر از استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها از طریق عضویت در اندیشکده‌های مرکز، شرکت در جلسات تخصصی و کنفرانس‌های هدفمند سالانه و ارائه مقاله تخصصی و تدوین تک‌نگاشت و بیش از ۷۰۰۰ دانشجو با شرکت در کنگره‌های پیشگامان پیشرفت و جلسات تخصصی با مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همکاری داشته‌اند.

ل.م ۵۴/ ع. ع ۵۷

منبع:سایت وزارت علوم / تحقیقات و فناوری

12 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0