طرح دو فوریتی مجلس برای تاخیر در زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸/ وزیر علوم موضوع را به شورای سنجش و پذیرش می‌برد

طرح دو فوریتی مجلس برای تاخیر در زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸/ وزیر علوم موضوع را به شورای سنجش و پذیرش می‌برد

سلیمی گفت: برای به تعویق افتادن زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی را در دستور کار خود قرار داد.

علیرضا سلیمی عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مفاد جلسه امروز وزیر علوم و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: ظهر امروز منصور غلامی وزیر علوم برای ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه در کمیسیون حاضر شد.

وی ادامه داد: در این جلسه اقدامات سال گذشته وزارت علوم و دانشگاه‌های کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع امروز بحث درباره زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بود، گفت: با توجه به سیلی که در کشور به وقوع پیوسته است و از آنجایی که داوطلبان مناطق سیل زده آمادگی لازم برای کنکور دادن را ندارند از غلامی درخواست شد تا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به تعویق بیافتد.

سلیمی ادامه داد: مجلس برای زمان برگزاری کنکور و به تعویق افتادن آن طرح دو فوریتی را در دستور کار خود قرار داده است و قرار شد وزیر علوم موضوع به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور را در شورای سنجش و پذیرش مطرح کند.

وی یادآوری کرد: همچنین مطالبات مجلس درباره مباحث آموزشی پژوهشی، فرهنگی و بحث های فناورانه دانشگاه‌های کشور جزو دستور کار امروز جلسه بود.

سلیمی درباره سهمیه‌هایی که به داوطلبان مناطق سیل زده اختصاص پیدا می‌کند، گفت: به دلیل شرایط بد مناطق سیل زده قرار بر این شد تا سهمیه داوطلبان این مناطق بیشتر و بهتر شود.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

21 فروردین 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0