صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بزرگترین صندوق پژوهشی کشور/ از سال آ‌ینده تمام پایان نامه‌ها در طرح پایش می‌روند

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بزرگترین صندوق پژوهشی کشور/ از سال آ‌ینده تمام پایان نامه‌ها در طرح پایش می‌روند

رئیس دانشگاه آزاد گفت: از سال آینده تمام پروژه‌های تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی در قالب طرح پایش انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد و در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در این دانشگاه اظهار کرد: با شروع گام دوم انقلاب تحولات عظیمی صورت گرفته و چهار محور آموزش، آمایش، پژوهش و مهارت‌های فناوری در دستور کار قرار گرفته‌ است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد این قابلیت را دارد که در راستای اشتغال زایی برای جوانان حرکت کند؛ در حال حاضر مهارت های هر شهر و چالش‌های اقتصادی آنها احصاء شده و بر همین اساس آموزش‌هایی برای تحول در نظر گرفته شده است تا بر این اساس جوانان متناسب با چالش‌های اقتصادی خود تربیت شوند.

طهرانچی با بیان اینکه بحث بومی سازی و تعالی آموزش در دستور کار ما قرار دارد، گفت: متاسفانه رشته علوم انسانی در جامعه مغفول واقع شده است و در حال برطرف کردن این مشکل حوزه علوم انسانی هستیم.

نظام موضوعات تمام چالش‌های پژوهشی احصاء شده‌اند

رئیس دانشگاه آزاد گفت: با توجه به طرح پایش دانشگاه آزاد، تحصیلات تکمیلی هدفمند می‌شوند و در حال حاضر مقدمات این کار آغاز شده است، در حال حاضر بیش از صدها نظام موضوع در حوزه‌های مختلف پژوهشی احصاء شده‌اند و از سال آینده تمام پایان نامه‌ها در سامانه پایش به ثبت می‌رسند.

وی درباره مدارس مهارتی دانشگاه آزاد اظهار کرد: برای مهارت افزایی هرچه بیشتر در میان دانشجویان، مدارس مهارتی در حوزه‌های مختلف ایجاد شده‌اند که به صورت جدی کار خود را از تابستان امسال آغاز می‌کنند.

طهران‌چی با اشاره به کارهای خوب شرکت‌های دانش بنیان افزود: فضای کالبدی دانشگاه آزاد در سراسر کشور زیاد است و برای تحول در اشتغال منطقه و با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بزرگترین صندوق پژوهشی کشور

رئیس دانشگاه آزاد تصریح کرد: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد بزرگترنی صندوق پژوهشی کشور است که در آن به موضوعات فناورانه توجه می‌شود، همچنین یک صندوق دیگر از بحث صندوق فاند اند فاند که با ستاد فرمان امام تشکیل شده است از بحث‌های فناورانه حمایت می‌کند.

وی درباره چگونگی عملکرد دانشگاه آزاد در جنگ اقتصادی گفت: ما در حوزه‌های مختلف غذایی و کشاورزی اکنون وارد عمل شده‌ایم و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی زمینی برای تولید بذرهای کشاورزی در نظر گرفته‌ شده است.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

23 خرداد 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0