سومین همایش و اولین کنگره ملی منابع شیلاتی با تاکید بر فنآوری های نوین در علوم شیلاتی

سومین همایش و اولین کنگره ملی منابع شیلاتی با تاکید بر فنآوری های نوین در علوم شیلاتی

در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر گرگان برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: آبزیان ، بوم شناسی
برگزار کننده: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: گرگان

سومین همایش و اولین کنگره ملی منابع شیلاتی با تاکید بر فنآوری های نوین در علوم شیلاتی

سومین همایش و اولین کنگره ملی منابع شیلاتی با تاکید بر فنآوری های نوین در علوم شیلاتی در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت ماه 1398 در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می گردد. هدف از این کنفرانس ارائه آخرین یافته ها و دستآوردهای علمی در حوزه های مختلف علوم شیلاتی و همچنین فراهم نمودن فضایی صمیمانه جهت هم اندیشی و تبادل نظر میان صاحب نظران، پژوهشگران و فعالان بخش صنعت می باشد. این کنگره طی دو روز برگزار خواهد شد که اولین روز به ارائه مقالات علمی اختصاص یافته و دومین روز دربرگیرنده نشست های تخصصی می باشد.

منبع:سایت سیویلیکا

4 اردیبهشت 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0