راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه صدا و سیما/ افزایش ۲ برابری بودجه تولیدات دانشجویی

راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه صدا و سیما/ افزایش ۲ برابری بودجه تولیدات دانشجویی

شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس دانشگاه و تقدیر از مدیران و کارکنان نمونه که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این روز که سالروز تاسیس دانشگاه است را گرامی می‌داریم، از سال گذشته برای بزرگداشت سابقه و تاریخ پرافتخار این دانشگاه مراسمی را برگزار کردیم و تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه را در همین روز قرار دادیم تا نام و یاد این روز گرامی داشته شود.

وی افزود: انشاالله در سال آینده که پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم مراسم باشکوهی را با حضور فارغ‌التحصیلان ممتاز ادوار مختلف دانشگاه داشته باشیم.

تثبیت دانشگاه صدا و سیما در وزارت علوم

اسفندیاری بیان کرد: امسال با همه سختی‌هایی که وجود داشت جایگاه و موقعیت دانشگاه در ساختار و مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تثبیت شد و خبر‌های بسیار خوشی از راه اندازی رشته‌های جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در پیش خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: با تفاهم و تعامل بسیار خوبی که با وزارت علوم در ماه‌های گذشته برقرار شد، تلاش می‌کنیم تا دانشگاه در لبه‌های دانش و در مسیر رشته‌های جدید و حساس روز جهان از جمله علوم شناختی و رسانه و فناوری فرهنگ با همکاری دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های داخلی و بین‌المللی حرکت کند.

وی اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم چه از نظر اداری، مالی و بودجه، از نظر آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، در حوزه‌های فنی و تولید برای یک حرکت پرتوان و پرانرژی در سال جدید فراهم شده است. اوایل هفته رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس هیئت امنا و اعضای هیئت امنا در دانشگاه حضور داشتند و جلسه بسیار مفید و مطلوبی بین شورای دانشگاه و هیئت امنا برگزار شد، به طور کاملا تفصیلی مسائل دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملکرد ۲ ساله ارائه شد.

اسفندیاری بیان کرد: امیدواریم ثمرات این جلسه سال آینده در بودجه و برنامه دانشگاه نمودار شود. یکی از مواردی که تصویب شده شامل افزایش ۲ برابری بودجه تولیدات دانشجویی به دستور رئیس سازمان صدا و سیما است که امسال هم نسبت به سال قبل افزایش ۲ برابری را داشتیم؛ انشاالله این افزایش در سال آینده نسبت به امسال تکرار خواهد شد تا زمینه برای تولیدات دانشجویی گسترش پیدا کند.

رئیس دانشگاه صدا و سیما اظهار کرد: اعضای هیئت امنا تاکید ویژه‌ای در حوزه دانشکده دیجیتال بر ارتباطات بین‌الملل و در حوزه پژوهش داشتند که انشاالله در سال آینده برنامه خوبی خواهیم داشت.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

22 اسفند 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0