جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش دانشگاه آزاد

جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار کرد: امروزه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه، از شاخص‌های رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای به شمار می‌آید و نقش والا و حساس مطالعه در تکامل فردی و اجتماعی مشهود است.

او با بیان اینکه رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون لزوم افزایش مطالعه کتاب و کتابخوانی، ضرورت توجه بیشتر به این مهم را نشان می‌دهد، گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و براساس سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی درنظر دارد سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی با عنوان «رویش» را در واحد‌ها و مراکز آموزشی به اجرا درآورد.

کلانتری با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات کتابخوانی رویش گفت: ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی دانشجویان، تقویت نگرش فرهنگی و اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت و ارتقاء سرانه مطالعه کتاب‌های فرهنگی بین دانشجویان از جمله این اهداف است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تأکید کرد: برای مشارکت حداکثری دانشجویان باید از همه ابزار‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی از جمله موارد نصب پوستر مسابقه در مکان‌های مناسب و پر رفت و آمد در فضای عمومی دانشگاه، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، ارسال پیامک به دانشجویان، بهره گیری از سامانه جامع ثبت نام دانشجویی و قراردادن پوستر مسابقه در گروه‌های مجازی مورد تایید دانشگاه استفاده شود.

او با بیان اینکه زمان ثبت نام برای مسابقه کتابخوانی از ۱۷ اسفند شروع شده است، گفت: زمان ثبت نام تا تاریخ ۹ اردیبهشت ادامه دارد و زمان برگزاری مسابقه روز پنج شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت مصادف با ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) است.

کلانتری یادآوری کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت واحد الکترونیکی به آدرس farhangi.iauec.ac.ir مراجعه و در لینک مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به عناوین کتاب‌های مسابقه گفت: دو عنوان کتاب برای معرفی و فراخوان اعلام می‌شود، هر یک از افراد شرکت کننده می‌تواند تنها در یک عنوان ثبت‌نام کنند. این عناوین شامل کتاب آرزو‌های دست ساز، انتشارات راه‌یار و کتاب دختر تبریز، انتشارات راه یار است.

کلانتری در توضیح طراحی سوالات و پاسخ نامه مسابقه گفت: سوالات به صورت چهار گزینه‌ای توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تدوین و آزمون بصورت مجازی توسط واحد الکترونیکی در تاریخ مقرر برگزار می‌شود، همچنین به منظور آشنایی و آمادگی بیشتر با نحوه برگزاری آزمون یک روز قبل از برگزاری آزمون، در تاریخ چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت آزمون آزمایشی در آدرس واحد الکترونیکی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی در پایان گفت: هر داوطلب فقط در یک عنوان کتاب حق شرکت در مسابقه را دارد و آزمون تستی نمره منفی ندارد.

منبع: سایت خبر نگاران جوان

20 اسفند 1398

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Telegram Channel: https://t.me/bobookir

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0