تصویب طرح جامع واحدهای دانشگاهی حامی مادران در دانشگاه آزاد

طرح جامع واحدهای دانشگاهی حامی مادران در هیئت رئیسه دانشگاه آزاد به تصویب رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، طرح جامع واحدهای دانشگاهی برای تحصیل مادران در دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه امروز هیئت رئیسه که به ریاست محمدمهدی طهرانچی برگزار شد، به تصویب رسید.

هدف طرح جامع واحدهای دانشگاهی حامی مادران

هدف از راه اندازی واحدهای دانشگاهی حامی مادران در دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از خانواده، ایجاد فرصت تحصیلات عالی برای مادران ایران اسلامی، در راستای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور است.

واحدهای دانشگاهی حامی مادران در دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با شرایط و تمایلات و درخواست های مادران راه اندازی و رشته های کاربردی در این واحدها ایجاد خواهد شد. در این واحدهای دانشگاهی علاوه بر کلاس های درس، مهد کودک، دفتر مشاوره و سایر خدمات رفاهی مورد نیاز مادران در حال تحصیل فعال خواهد بود.

محمدمهدی طهرانچی در اولین روزهای ریاست خود در دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی مجتمع های دانشگاهی حامی مادران را یکی از برنامه های کاری خود اعلام کرده بود.

راه‌اندازی  اولین مجتمع مادران در شهرری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در 19 شهریورماه و در مراسم افتتاح مجتمع دانشگاهی علوم انسانی ولیعصر(عج) واحد تهران جنوب، با اشاره به اینکه اولین مجتمع مادران در شهرری راه اندازی خواهد شد، تاکید داشت که تأسیس مجتمع مادران و الزامات آن در تمام استان ها پیگیری خواهد شد و از این به بعد در دانشگاه آزاد اسلامی مادر بودن مانع درس خواندن نخواهد بود.

لازم به ذکر است که اولین واحد دانشگاهی حامی مادران در ابتدای سال تحصیلی 98-97 در واحد یادگار امام(ره) راه اندازی شده است.

منبع:سایت خبر نگاران جوان

3 اذر 1397

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0