اولین کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین نظامی

اولین کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین نظامی

در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ توسط مرکز رشد مرکز آموزش 03 شهید برخورداری نزاجا و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تبریز برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: مهندسی و فناوری ، مهندسی مکانیک
برگزار کننده: مرکز رشد مرکز آموزش 03 شهید برخورداری نزاجا
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا
شهر برگزاری: تبریز

اولین کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین نظامی

مرکز رشد مرکز آموزش 03 شهید برخورداری نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته “اوّلین کنفرانس ملّی تکنولوژی های نوین نظامی” را برگزار نماید. هدف از این کنفرانس گردهمایی صاحب نظران، محققّان، اساتید و دانشمندان علمی کشور به جهت تبیین ارتباط جامعه علمی با جامعه نظامی می باشد. این کنفرانس فرصتی مغتنم برای دانشگاهیان و نخبگان علمی کشور می باشد تا بتوانند گرد هم آمده و به تبادل افکار و تضارب آرای خود با افسران ارشد و نظامیان نخبه بپردازند. این کنفرانس در 3 محور: فنّی و مهندسی، علوم پایه، و جنگ نرم برنامه ریزی شده اند تا تعامل سازنده ای بین اساتید نظامی و دانشگاهی برقرار کرده و روحیه ی سازندگی همراه با همدلی جهت توانمند سازی میهن عزیزمان مستحکم تر گردد. بر این اساس با افتخار از تمامی متخصّصان، محقّقان، پژوهشگران، اساتید دانشگاهی، دانشجویان و دانشمندان دعوت به عمل می آید. با شرکت در برنامه های این کنفرانس در این رویداد مهّم علمی شرکت نموده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، موجب اعتلای کشور و زمینه ی مناسب جهت دستیابی به اهداف عالی را فراهم سازید.

رونمایی و معرفی کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین همزمان در نشست هم اندیشی نخبگان نظامی و دانشگاهی -18مهر 1397 

منبع:سایت سیویلیکا

11 بهمن 1397

شبکه پژوهشی بوبوک در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی خود از طریق راه های ارتباطی زیر پذیرای نظرات سازنده شما می باشد.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Instagram:bobook.ir

Email: bobook.team@gmail.com

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0