<span itemprop="name">کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری</span>

کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری: یکی از مفاهیمی که امروزه توجه مدیریت و سازمان های را به خود جلب کرده است مدیریت ارتباط مستمر با مشتری است، و بر این اساس همواره در پی یافتن راه نوین برای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری است. در مقابل به صورت موفقیت آمیز ی قابلبت یادگیری شبکه های عصبی و کاربردهای آن را در حوزه مدیریت نشان داده اند و نتایج نوید بخش و امیدوار کننده ای داشته اند، با درک این مهم این نوشتار در صدد آن است که به کاربرد هوش مصتوعی در مدیریت بویژه مدیریت ارتباط با مشتری است. و سعی دارد با رویکرد نظری – تحلیلی و با تکیه بر مطالعات صورت گرفته در این حوزه به تشریح کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری بپردازد.شبكه عصبي مصنوعی یک سامانه ی پردازش اطلاعات است که به دنبال تقلید از رفتار سیستم­های بیولوژیکی عصبی، مانند مغز انسان می­باشد. یک شبکه ­عصبی از تعداد زیادی نرون به هم پیوسته تشکیل شده که به صورت متحد برای حل مشکلات خاص با یکدیگر کار و تعامل می­کنند. کامپیوتر­های معمولی برای حل مسأله، از رویکرد الگوریتمي‌‌ تحت مجموعه­ای از دستورالعمل­ها استفاده می­کنند. این بدان معنی است که آنها فقط می­توانند مشکلاتی را حل کند که در حال حاضر به­خوبی درک شده است. شبکه­­ های­ عصبی مصنوعی بیشتر شبیه انسان ها‌‌ هستند که برای حل مشکل می­توانند از طریق استفاده از مثال­ها، حتی زمانی که داده­ ها پیچیده یا مبهم هستند، آموزش ببینند.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتری در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  15صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: فارسی و لاتین دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0