<span itemprop="name">ارتباط بین یگانگی فردی-سازمانی</span>

ارتباط بین یگانگی فردی-سازمانی: تغییر و تحول از جمله بارزترین ویژگی های طبعیت است و جوامع انسانی و سازمان های کاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند(صائبی،1381).این تغییر و تحول سازمان ها هم نیز به بر آوردن دو دسته از نیازها در خارج و داخل سازمان ها ملزم کرده است. در خارج سازمان، افزایش شدت و رقابت بین شرکت ها آنها را به برآوردن نیازهای متنوع مشتریان و انطباق با این نیازها از طریق اتخاذ استراتژیهای تجاری مناسب ملزم کرده است. در داخل سازمان نیز کارکنان متنوع، با قابلیت های گوناگون و نیازهای متفاوت، سازمان ها را ملزم می کنند جهت حفظ منابع انسانی توانمند و بهره گیری موثر از قابلیت های آنان در جهت دستیابی به اهداف تجاری سازمان، استراتژی  متناسبی برای منابع انسانی به کار گیرند(سیدجوادیان و حسین زاده، 1387).

یگانگی فردی-سازمانی به عنوان یک متغیر مهم در محیط کار سازمان توجه بسیاری از محققان و کارکنان را در سال های اخیر به خود جلب کرده است. علاقه وافر به تحقیق در حوزه یگانگی فردی-سازمانی حداقل تا حدودی ناشی از این مسئله است که از طریق یگانگی نتایج مثبت کاری بسیاری را پیش بینی کرد. برای افراد جویای کار به جذب سازمان، تصمیمات جستجوی کار، پذیرش کار و انتخاب کار مربوط بوده است(ون هوف و همکاران، 2006)

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با چگونگی پیوند ارتباط بین یگانگی فردی-سازمانی در اختیار آنها قرار گرفته شده است. همچنین پرسشنامه پژوهشی یگانگی فرد-سازمانی پیوست نوشتار حاضر شده است.

تعداد صفحات:  54صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0