<span itemprop="name">پرسشنامه یکپارچگی فناوری اطلاعات باروا و همکاران</span>

یکپارچگی فناوری اطلاعات: با وقوع انقلاب فناوری اطلاعات و نیز رشد و توسعه فناوری برتر، مخصوصا در زمینه ارتباطات، از دهه 1990 الگوی رشد اقتصاد جهانی تغییر اساسی کرده است(بونتیس، 1999). موفقیت حال و آینده در رقابت بین سازمان ها، تا حد کمی مبتنی بر تخصیص منابع فیزیکی و مالی و تا حد زیادی مبتنی بر مدیریت استراتژیک عملکرد سرمایه فکری و دانشی خواهد بود(بونتیس، 2004). یکپارچگی یا همسویی استراتژیک فناوری اطلاعات عبارت است از میزان پشتیبانی استراتژی سیستم‌‌های اطلاعاتی از استراتژی کسب و کار سازمان و میزان پشتیبانی استراتژی کسب و کار سازمان از استراتژی سیستم‌‌های اطلاعاتی سازمان( چوی و همکاران، 2015). در تعریف همسویی استراتژیک، دو نوع همسویی را مفروض است:

همسویی استراتژیک کوتاه مدت : در این نوع همسویی، مدیران اجرایی کسب و کار و فناوری اطلاعات، علاوه بر اینکه درک روشنی از اهداف و برنامه‌‌های یکدیگر دارند، در تدوین اهداف و برنامه‌‌های کوتاه مدت یکدیگر نیز مشارکت می‌کنند. همسویی استراتژیک بلند مدت : در این نوع همسویی، مدیران اجرایی کسب و کار و فناوری اطلاعات، در تدوین این چشم‌انداز که چگونه فناوری اطلاعات باید در موفقیت کسب و کار مشارکت کند، سهیم می‌شوند( احمدی، 1397).

مشخصات

پرسشنامه یکپارچگی (همسویی) فناوری اطلاعات: پرسشنامه یکپارچگی فناوری اطلاعات توسط باروا و همکاران (2004) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 4 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط احمدی (1397) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 4گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0