<span itemprop="name">پرسشنامه یادگیری الکترونیکی سازمانی هافسکی و همکاران</span>

یادگیری الکترونیکی سازمانی: يادگيري الكترونيكي سازمانی، فرآيند يادگيري مؤثري در سازمان است متشكل از محتوايي كه به صورت ديجيتالي ارائه مي شود،  در تعریفی دیگر، يادگيري الكترونيكي سازمانی را شامل تمام تجارب يادگيري و آموزشي مي داند كه از طريق فناوري الكترونيكي همچون اينترنت، نوارهاي ديداري و شنيداري، پخش ماهواره اي، تلويزيون تعاملي و لوح هاي فشرده ارائه مي شوند(آهنگر، 1393). از دیدگاه واتکینز و همکارانش (2004) یادگیری الکترونیکی در سازمان به استفاده از فناوری های اینترنت بر می گردد که طیف گسترده ای از راه حل ها را برای بالا بردن دانش و قدرت عملکرد کارکنان ارائه می دهد و همان گونه که فناوری اطلاعات و ارتباطات در بسیاری از فرآیند های کاری روزمره مثل بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیک، پست الکترونیک، دولت الکترونیک و… مورد استفاده قرار می گیرد حوزه یادگیری الکترونیکی نیز از این نوع فناوری بهره برده است.

توسعه سریع فناوری ها و کامپیوترها شیوه های آموزش و یادگیری را تغییر داده است و واژه هایی مرتبط با این شیوه یادگیری ظهور پیدا کرده اند، مانند یادگیری برخط، یادگیری مبتنی بر وب، یادگیری مبتنی بر کامپیوتر، یادگیری الکترونیکی و یادگیری از راه دور. یادگیری الکترونیکی سازمانی را می توان تحویل محتوای آموزشی از طریق رسانه های الکترونیکی به شمار آورد. یادگیری الکترونیکی استفاده از قابلیت های خاص اینترنت به عنوان روشی برای آموزش افراد می باشد(آهنگر، 1393).

مشخصات

پرسشنامه یادگیری الکترونیکی سازمانی: پرسشنامه یادگیری الکترونیکی سازمانی توسط هافسکی و همکاران (2009) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 15 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج بعد مهارت و ارتباط پیوسته، انگیزش، دسترسی به فناوری، توانایی یادگیری از طریق رسانه و مسايل مهم جهت موفقيت در يادگيري الكترونيكي را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط آهنگر(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 15گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0