<span itemprop="name">پرسشنامه پاسخ عاطفی به تبلیغات</span>

پاسخ­ عاطفی به تبلیغات: پاسخ­ هاي عاطفی به معني عكس العملي است كه افراد به ظاهر محصول يا خدمت نشان مي­دهند و از لحاظ عاطفي با آن ارتباط برقرار مي­كنند (عابدین و سلیم، 2011).

لذت: محرک به عنوان یک پیش ­بینی­ کننده پاسخ ­های عاطفی، مانند لذت یا برانگیختگی و همچنین عامل مهمی در پیش ­بینی رفتار مصرف­ کننده می ­باشد.از نظر هلبروک و هیرشمن، لذت، داراي ويژگي­ هاي ذهني و غيرمحسوس است. مصرف لذت­ جويانه به­ دنبال تفريح، سرگرمي، خيال و توهم، برانگيختگي، انگيزش حسی و لذت می­باشد و در ابتدا به وسيله يك تجربه موثر مشخص مي­شود(اصغری، 1394).

نفوذ: نفوذ، احساس فردي از ميزان موقعيت خاص و ويژه و تأثيري كه بر فرد مي­گذارد، است (عابدین و سلیم، 2011).

برانگیختگی: تاثیر نافذ واکنش­ هاي هیجانی از قبیل تبلیغات تجاري، مصرف محصول و خرید، در متون مختلف توسط پژوهشگران بازاریابی،برانگیختگی تعبیر شده است و به طور کل می­توان گفت آگاهی از هیجانات مثبت تحت عنوان برانگیختگی از آن یاد می شود(اصغری، 1394).

تداعی برند:  برند، كه هويت برند را تشكيل مي­دهد، به چيزي اطلاق مي ­شود كه به ­صورت مستقيم يا غيرمستقيم در ذهن مشتري با برند مرتبط است و يك دارايي است كه مي­تواند دلايل متمايز براي خريد ايجاد كند، بر احساسات درباره ­ي يك محصول تأثير بگذارد و پايه­ هاي گسترش برند را ايجاد كند. تداعي­ گره اي برند شامل كيفيت­ هاي عملكردي، مزايا، وضعيت­هاي خريد و مصرف است (اصغری، 1394).

پاسخ محیطی: پاسخ­هاي محيطي به معني نگرش محيطي است كه در برگيرنده عقايد و باورهاست. پاسخ­های محیطی از لحاظ تئوری نگرشی مفهوم ­سازی می­ شود چون آنها از اعتقادات تشکیل شده ­اند. ارتباط محیطی به­ عنوان یک اعتقاد خاص ظاهر می­شود که جمعیت زیادی در ساختار ادراکی تنظیم می­ شود و باید به ­عنوان یک ایده در نظر گرفته شود تا یک نگرش(عابدین و سلیم، 2011).

مشخصات

پرسشنامه پاسخ عاطفی به تبلیغات: پرسشنامه پاسخ عاطفی به تبلیغات توسط عابدین و سلیم (2011) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 20 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه چهار بعد لذت، نفوذ، برانگیختگی و تداعی برند را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط اصغری (1394) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 20گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0