<span itemprop="name">پرسشنامه عوامل موثر بر توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی</span>

نظام مراقبت اجتماعی: منظور از نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان مجموعه ای نظام یافته از خدمات و برنامه ها، شامل غربالگری، آموزش، توانمند سازی و حمایت های روانی، به منظور مراقبت دانش آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب های اجتماعی و جرائم از طریق مداخله به موقع و مؤثر می باشد(حسینی، 1398).به رغم بحث های فراوان درباره فواید توانمند سازی مدارس، بهره برداری از آن اندک و ناچیز بوده است، هر چند توانمند سازی مدارس این امکان را می دهد که از دانش، مهارت و تجربه همه افراد در مدارس استفاده کنند اما تعداد مدارسی که راه و رسم ایجاد فرهنگ توانمندسازی را بدانند اندک است(قیاسی، 1395).

توانمندسازی مدارس: توانمندسازي مدارس، يك فرآيند پويا و فراگیر است. هدف عمده فرآيند توانمندسازي، ايجاد تغييرات مناسب در كلیه ساختار و فرایندهای مدارس مي­باشد،  توانمند سازی مدارس يكي از پيش شرط­هاي محوري در شكل ­گيري و تكامل فرآيندهاي توسعه پايدار در نظام آموزش و پرورش، به منظور مشاركت فعال آنها در تحقق بخشيدن به اهداف دراز مدت و ميان مدت توسعه همه­ جانبه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است(حسینی، 1398).

مشخصات

پرسشنامه عوامل موثر بر توانمندسازی مدارس با تاکید بر نظام مراقبت اجتماعی: پرسشنامه توسط حسینی (1398) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 81 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج بعد عوامل بیرونی، عوامل داخلی، عوامل فرایندی، افزایشی، کاهشی را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط حسینی (1398) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 81گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0