<span itemprop="name">پرسشنامه عملکرد مشتری ویجاند و همکاران</span>

عملکرد مشتری: می دانیم که عملکرد و مفاهیم مرتبط با آن عمدتا در حوزه علوم نظری و نرم هستند. بنابراین، با توجه به اینکه به علت نسبی بودن اصول، قوانین و نظریه های موجود، منابع مطالعاتی مختلف، دیدگاه های متفاوتی را در مورد تعریف یک مفهوم اجتماعی و انسانی ارائه می دهد. دیدگاه های متفاوتی درباره ماهیت عملکرد ارائه شده است. عملکرد را می توان فقط به عنوان نتایج کسب شده در نظر گرفت. برنادین و همکاران (1995) اظهار دارند که عملکرد باید به عنوان نتایج کار تعریف شود، چرا که آنها قوی ترین پیوند را با اهداف راهبردی، رضایت مشتری و درآمدهای مالی دارند. از سوی دیگر عملکرد را می توان به عنوان رفتار در نظر گرفت. کمپل (1990) اعتقاد دارد که عملکرد رفتار است و باید از نتایج متمایز شود. تعریف عملکرد بر اساس نتایج و رفتار را دیدگاه جامع تری می دانند(میرزائی مهر، 1393).

عملکرد مشتری محور؛ به عنوان عملکردی مفهوم سازی می شود که می تواند به وسیله روابط مستمر میان مشتری و یک نام و نشان تجاری بیشتر شود. عملکرد مشتری محور شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری، رضایت مشتری، آگاهی از نام و نشان تجاری، تصویر نام و نشان تجاری و مانند آنها، می شود(ویجاند و همکاران، 2012).

مشخصات

پرسشنامه عملکرد مشتری: پرسشنامه عملکرد مشتری توسط ویجاند و همکاران (2012) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 5 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط میرزائی مهر(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 5گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0