<span itemprop="name">پرسشنامه رایگان کیفیت زندگی کاری والتون</span>

کیفیت زندگی کاری: کیفیت زندگی کاری مجموعه ای است از شرایط واقعی کار در یک سازمان مانند حقوق و مزایا، امکانات رفاهی، ملاحظات بهداشت و ایمنی، مشارکت در تصمیم گیری، روش مدیریت، تنوع غنی بودن مشاغل(بودوان و هاسلس، 2003).

پرداخت منصفانه و کافي: پرداخت مساوي براي کار مساوي و نيز تناسب پرداختها با معيارهاي اجتماعي و معيارهاي کارکنان و نيز تناسب آن با ديگر انواع کار. محيط کار ايمن و بهداشتي: ايجاد شرايط کاري ايمن از نظر فيزيکي و نيز تعيين ساعات کار منطقي. تأمين فرصت رشد و امنيت مداوم: فراهم کردن زمينه بهبود توانايي‌هاي فردي، فرصتهاي پيشرفت، فرصتهاي به‌کارگيري مهارتهاي کسب شده و تأمين امنيت در زمينه درآمد و اشتغال. قانون‌گرايي در سازمان: فراهم بودن زمينه آزادي سخن بدون واهمه از واکنش مقام بالاتر و نافذ بودن سلطه قانوني نسبت به سلطه انساني. وابستگي اجتماعي زندگي کاري: نحوه برداشت (ادراک) کارکنان درباره مسئوليت اجتماعي در سازمان.فضاي کلي زندگي: برقراري توازن و تعادل بين زندگي کاري و ديگر بخشهاي زندگي کارکنان که شامل اوقات فراغت، تحصيلات و زندگي خانوادگي.يکپارچگي و انسجام اجتماعي در سازمان کار: ايجاد جو و فضاي کاري مناسب که احساس تعلق کارکنان به سازمان را و اينکه آنان مورد نياز هستند، تقويت کند. توسعه قابليتهاي انساني: فراهم بودن فرصتهايي نظير استفاده از استقلال و خودکنترلي در کار، بهره‌مند شدن از مهارتهاي گوناگون و دسترسي به اطلاعات متناسب با کار است(ميرکمالي و نارنجي ثاني، 1387).

مشخصات
پرسشنامه استاندارد کیفیت زندگی کاری: این پرسشنامه بر پايه مدل والتون (1973) که شامل مولفه های پرداخت منصفانه و کافی، محیط کار ایمن و بهداشتی ، تامین فرصت رشد و امنیت مداوم، قانون گرائی در سازمان، وابستگی اجتماعی زندگی کار، فضای کلی زندگی، یکپارچگی و انسجام اجتماعی و توسعه قابلیت های انسانی می باشد. اين پرسشنامه توسط قلاوندی (1389) اعتباريابي شده است. پرسشنامه کیفیت زندگی کاری شامل 34 سوال بسته- پاسخ مي‌باشد

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 34گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

  1. امیرحسین ربیعی :
    12 دسامبر 2021

    با سلام و عرض ادب
    سپاس از اینکه فایلها را بدون اخذ هزینه جهت استفاده قرار دادین.کاری که کمتر شخص یا سایتهای مرتبط انجام می دهند.
    آرزوی موفقیت روز افزون جهت تیم شما را دارم.
    ممنون

0