<span itemprop="name">پرسشنامه رایگان آشنایی با حقوق دانش آموزان دبیری</span>

 آشنایی با حقوق دانش آموزان: مجموعه قواعد و مقررات بين کودکان و هر فرد يا افرادي که با او سروکار دارند. آشنايي با حقوق کودک از اين منظر که آنان در آينده نقش اصلي و اساسي را در جامعه به عهده خواهند داشت لازم وضروري است.جامعه سالم و عدالت جو در گرو تربيت و آموزش صحيح کودکان خواهد بود. بنابر اين در جهت احقاق حقوق کودک بايد آموزش هايي الزامي براي افراد و مؤسساتي که در ارتباط با کودکان مي باشند مشخص کردT امروزه دانش آموزان به دلیل نقش مهمی که در اداره آینده کشور به عهده دارند یکی از قشر های مهم جامعه به حساب می آیند و اهمیت این نقش در این است که دانش آموزان مدیران اصلی در اداره آینده کشور و رهبر سایر اقشار جامعه در هدایت به سمت کمال و اهداف کشور می باشند(داداشی پور، 1392، ص 12).

مشخصات

آشنایی با حقوق دانش آموزان: پرسشنامه استاندارد میزان آشنایی با حقوق دانش آموزان كه از 25 سوال تشکیل شده است. مولفه های اصلی پرسشنامه عبارتند از خشنونت و بدرفتاری دانش آموزان، حق ازادی بیان و انتشارات نظرات در مدرسه، اخراج از مدرسه، تنبیه فیزیکی شاگردان، در ارتباط با آموزش کودکان، تفتیش عقاید، خرابکاری و خسارت دانش آموزان به اموال مدرسه و حضور و غیاب می باشد. پرسشنامه مذکور توسط دبیری اصفهانی(1389)، طراحی و تدوین شده است. در پژوهش مذکور برای روایی پرسشنامه از روایی صوری و محتوایی بهره گرفته شد وبرای شنجش پایایی بر اساس ضریب الفای کرونباخ (0/91) برآورد شد.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 25گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0