<span itemprop="name">پرسشنامه توانمندسازی دانش آموزان از جزدره</span>

توانمندسازی دانش آموزان: معنی داری؛ معنی داری به معنی ارتباط اهداف و وظایف کاری با ایده ها و استانداردهای فردی می باشد. به سخن دیگر معنی دار بودن به معنی تناسب بین وظیفه یا شغل فرد با ارزشها، عقاید و رفتار اوست. احساس شایستگی: احساس شایستگی به اعتقاد فرد به تواناییهایش برای انجام یا مهارت فعالیت هایش اطلاق می شود. افراد دارای حس شایستگی احساس می کنند که می توانند وظایفشان را با مهارت بالا انجام دهند. احساس خود اثربخشی: خود اثربخشی بر این نگرش تأکید داد که فرد توانایی دارد کارها را به نحوی توانمندانه، ماهرانه، مؤثر و کارا به انجام برساند. احساس خودتعیینی: خودتعیینی به احساس انتخاب در اجرا و نظم بخشیدن به فعالیتها اطلاق می شود. خودتعیینی به درگیرشدن در کار به صورت فعالانه و اعتقاد به اینکه عملکرد فردی به موفقیت فردی آنها می انجامد بستگی دارد (برینگ، 2008).

مهارت‌های زندگی مهارت‌های زندگی توانایی‌هایی هستند که با تمرین مداوم پرورش می‌یابند و شخص را برای روبه‌رو شدن با مسایل روزانه زندگی، افزایش توانایی‌های روانی، اجتماعی و بهداشتی آماده می‌کنند. مهارت‌های حرفه ای: مهارتهای حرفه ای به مهارتهایی گفته می شود که باعث بهبود عملکرد فرد شده و می تواند در ارتقاء توانایی های وی نقش تعیین کننده ای برجای گذارد که هرچه میزان آن ارتقا یابد دانش آموزان موفق تر خواهند بود (هیسلوپ و لان، 2015).

مشخصات

پرسشنامه توانمندسازی دانش آموزان: پرسشنامه توانمندسازی دانش آموزان توسط جزدره(1392) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 23 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه شش بعد معنی داری، خوداثربخشی، شایستگی، خودتعیینی، مهارت های زندگی و مهارت های حرفه ای و کارآفرینی را مورد سنجش قرار می دهد. پرسشنامه در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 23گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0