<span itemprop="name">پرسشنامه تصویر فروشگاه لیندلی و داد</span>

پرسشنامه تصویر فروشگاه: به عنوان گرایش کلی مصرف کنندگان که از خصایص درونی و بیرونی فروشگاه مشتق شده است، تعریف می شود. مارتینیو، مفهوم تصویر فروشگاه را به عنوان روشی که فروشنده، تصاویر ذهنی فروشگاه را تا حدی بوسیله کیفیت های وظیفه ای و نیز تا حدی بوسیله صفت های روانی فضای آن ایجاد می کند، معرفی می کند. از سوی دیگر، جیمز و همکارانش، تصویر فروشگاه را به عنوان، مجموعه ای از گرایشها که بر ارزیابی صفات مهم فرض شده توسط مصرف کنندگان استوار است، معرفی می کند. گروال و همکارانش، بیان می کند که محیط فروشگاه، سطح خدمت و کیفیت محصول به عنوان تصویر فروشگاه نامیده می شود. به طور خلاصه  تصویر فروشگاه دریافتی از سوی مصرف کننده است که بر صفات چند گانه فروشگاه استوار است(سالم کار، 1393).

هر قدر تصویر بهتری از فروشگاه در ذهن مشتری شکل بگیرد، احتمال خرید وی از فروشگاه افزایش پیدا می کند. «لیدگویست»(1974) تفاوت میان ویژگی های کارکردی و ویژگی های روانشناختی را مورد توجه قرار داده است. طبق اظهارات وی تصویر فروشگاه عبارت است از اظهارات مشتریان در مورد فروشگاه و معمولا از دو قسمت ادراکی و احساسی تشکیل می شود. قسمت ادراکی متشکل از ادراک مشتریان از کیفیت کارکردی فروشگاه است و قسمت احساسی اشاره به چگونگی احساس مشتری نسبت به فروشگاه دارد(هسایو و همکاران، 2011).

مشخصات

پرسشنامه تصویر فروشگاه: پرسشنامه تصویر فروشگاه توسط لیندلی و داد(1999) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 10 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه پنج بعد تنوع محصول، کیفیت محصول، قیمت ، ارزش پولی و جو فروشگاه را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط سالم کار(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 10گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0