<span itemprop="name">پرسشنامه تصویر ذهنی برند صالحی</span>

تصویر ذهنی برند: تصوير، اعتبار و كليشه اي كه تجار و مصرف كنندگان در خصوص يك محصول به كشور خاصي قائل مي گردند . اين تصوير توسط عواملي همچون محصولات معرف، خصوصيات ملي، زمينه هاي اقتصادي، سياسي، تاريخي و سنتي خلق مي گردد. تصویر برند، نگرشی است که نسبت به یک برند در ذهن مشتریان شکل می گیرد (هارتمن و اسپیرو، 2005). مدیریت تصویر فروشگاه به دنبال تجانس و تناسب میان تصویر طراحی شده از یک فروشگاه و تصویری است که درذهن مشتریان هدف نسبت به فروشگاه شکل می گیرد. تصویرفروشگاه، مرتبط با مشتریان و رقبا، موقعیت جغرافیایی، کالاها، فضای فروشگاه و عناصر آمیزه بازاریابی است.

متمایز میان تصویر فروشگاه د رذهن مسئولین یک خرده فروشی ومشتریان آن خرده فروشی به خوبی قابل سنجش است. اهمیت تصویر فروشگاه به عنوان یک ابزار بازاریابی که ارزش ویژه برند را افزایش می دهد، روزبه روز درحال افزایش است. فروشگاه هایی با تصویر خوب باعث جذب بیشتر مشتریان می شود. چنین فروشگاهی علاوه بر اینکه رضایت مشتری را جلب می کنند، باعث فعال شدن وترغیب ارتباط دهان به دهان میان مصرف کنندگان می گردند- یک تصویر خوب از فروشگاه اثر مثبت برکیفیت برند وتداعی و آگاهی ازبرند دارد (غنی زادگان، 1393).

  • تداعی برند: معناي نام و نشان تجاري براي مصرف كنندگان و هر چيزي كه ما را به سمت يك نام و نشان تجاري سوق دهد.
  • تمايز برند: هنر بي نظير و مطلوب بودن نام و نشان تجاري از ديدگاه مشتريان هدف مي باشد.
  • وفاداري برند: يك بعد رفتاري و نگرشي است كه منجر به قصد خريدار براي خريد نام و نشان تجاري در انتخاب اول خود بگردد(پاپیو و همکاران، 2006).

مشخصات

پرسشنامه تصویر ذهنی برند: پرسشنامه تصویر ذهنی برند بانک توسط صالحی(1393)  طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 15 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه سه بعد تداعی برند، تمایز برند و وفاداری برند را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 15گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0