<span itemprop="name">پرسشنامه برنامه های وفاداری مشتری</span>

برنامه های وفاداری مشتری: امروزه در بازارهای تولیدی و خدماتی کیفیت محصولات تولید شده و کیفیت خدمات ارائه شده توسط بنگاه ها و شرکتها با توجه به نوع نیازهای مشتریان و انتظارات انها و نیز بر اساس میزان براورده شدن خواسته ها و رضایتمندی از محصولات تعریف میشود .در بازار های رقابتی، رضایتمندی مشتریان و وفاداری انها به محصولات و شرکت ها محور اصلی کسب درامد و کسب سود است.

پاداش : در این تحقیق منظور از پاداش به کلیه هدایایی از جمله تلفن موبایل و تبلت اطلاق می شود که جز برنامه متفاوت وفاداری با هدف تحویل انها به بخش های مختلف مشتری در نظر گرفته شده است .

برنامه جایزه دار :  به کلیه امتیازاتی از جمله فاکتور رایگان ،کاهش تعداد تماس و مدت زمان ان که به مشتریان بخش های مختلف اعطا شده و جز برنامه متفاوت وفاداری می باشد اطلاق می گردد .

نرخ هزینه کم اخر هفته : به کلیه نرخهای تعرفه مکالمات اطلاق می شود که در اخر هفته ها از طرف شرکت به مشتریان با ویژگی های خاص که در اواخر هفته معمولا مکالمات بالا داشته و از اقشار پر درامد محسوب می شود اعطا می گردد بطوری که نرخ هزینه تعرفه برای انان کاهش می یابد.

پیامک رایگان : به کلیه پیامک های رایگانی که از طرف شرکت جهت مشتریان با ویژگی وفادارانه اعطا شده و مبلغ انه محاسبه نمی گردد.

برنامه های موبایل رایگان : به کلیه برنامه های جانبی و امکانات خاصی که به بخشهای مختلفی از مشتریان وفادار اعطا شده و مورد استفاده انها می باشد با هدف جذب و نگه داری مشتریان وفادار اطلاق می گردد مانند تعیین موقعیت محل ،اختصاص موزیک به زنگ تلفن.

دو ساعت اینترنت رایگان :  یکی از برنامه های وفاداری به ویژگی های مشتریان متفاوت بعضی از بخشها و گروه های سنی خاص که بتوانند بدون هزینه به اینترنت دسترسی داشته باشند اطلاق می گردد.

مشخصات

پرسشنامه برنامه های وفاداری مشتری: پرسشنامه برنامه های وفاداری مشتری توسط کریمی (1394) برای صنعت ارتباطی در خدمات تلفن همراه طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 25 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه شش بعد پاداش، برنامه جایزه دار، نرخ هزینه کم در آخر هفته، برنامه رایگان موبایل، پیامک رایگان، دوساعت اینترنت رایگان را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 25گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0