<span itemprop="name">پرسشنامه برنامه درسی اجرا شده از اسلامی</span>

برنامه درسی اجرا شده: منظور از برنامه درسی اجراشده ، مجموعه اقدامات و فعالیت­های یاددهی – یادگیری است که بر اساس برنامه ­درسی قصدشده و آنچه معلمان از آن برداشت کرده ­اند در محیط واقعی کلاس ­های درس به اجرا در می­ آید. منظور از برنامه ­درسی آموخته شده یادگیری­ ها و به عبارت دیگر تغییر رفتارهایی است که از طریق به اجرا در آمدن برنامه درسی در مجموعه ­ی دانش ­ها ، مهارت­ ها و نگرش­ های دانش ­آموزان به وجود می­ آید. در این مرحله از دانش­ آموزان انتظار می­ رود که بتوانند به بخش قابل توجه ی از هدف­ های برنامه قصدشده دست یابند(اسلامی، 1390). این برنامه با برنامه قصد شده تفاوت دارد و در ادامه آن مورد بررسی قرار می گیرد، برنامه قصد شده به آرمان­ها، هدف­ها، محتوا، روش­های یاددهی – یادگیری و وسایل پیش­ بینی­ شده در برنامه­ درسی توجه دارد، که در یک نظام آموزشی از جانب برنامه­ ریزان درسی پیشنهاد و تجویز می­ شود(ملکی،384،ص24).

مشخصات

پرسشنامه برنامه درسی اجرا شده: پرسشنامه توسط اسلامی  (1390) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 50 گویه بسته پاسخ برای دبیران و 31 گویه بسته پاسخ برای دانش آموزان گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه برنامه درسی اجرا شده دارای دو فرم ویژه دبیران و ویژه دانش آموزان می باشد و برنامه درسی اجرا شده را در چهار معیار هدف، معیار محتوا، معیار روش های یادگیری و یاددهی و معیار ارزشیابی را مورد سنجش قرار می دهد، پرسشنامه مذکور توسط پژوهشگر در طول فرایند تحقیق اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  12صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 81گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0