<span itemprop="name">پرسشنامه اعتماد مشتری دوبیسی</span>
تاریخ انتشار:
14 ژوئن 2020

اعتماد مشتری: اعتماد میزان باوری است که یک طرف به طرف مقابل، که قول یا گفته اش قابل اطمینان است و به تعهداتش عمل می کند، دارد. سایر نویسندگان اعتماد را در واژه هایی از رفتار فرصت طلبانه، ارزشهای تسهیم شده، اهداف دو طرفه، انجام و تعاملات با پیامدهای مثبت و ایجاد و حفظ وعده ها تعریف کرده اند (وظیفه شناس، 1393). آگوستین و سينگ (2005) اعتماد را بدين صورت تعريف مي كنند: “باورهای مشتري از اين كه مي تواند به فروشنده برای ارائه خدمات مورد تعهد اطمينان کند، در حالی که ارزش های رابطه می تواند به عنوان ادراك مصرف كننده از مزایاي دريافتي در مقابل هزینه های متحمل شده در ادامه یک رابطه تجاري تعریف شود.” اعتماد به نام تجاری خریداری شده ممکن است به عنوان نشانه اي از اعتبار تلقي شود، که در عوض ممکن است تكرار رفتار خرید مشتري را تقویت كند. منظور از اعتماد در این مطالعه به سود مندي مورد نظر در مبادلات تجاري است. تمرکز این موضوع به تجربیات مشتری از کیفیت ادراک شده و مخصوصاً مطلوبیت و شهرت برند که مشتری را به فعالیت های بعدی هدایت می‎‎کند، می‎‎باشد(انگوک فن و قنتوس،2013).

مشخصات

پرسشنامه اعتماد مشتری: پرسشنامه اعتماد مشتری توسط دوبیسی (2006) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 5 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط آزادگان فومنی (1392) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 5گویه

تفکیک ابعاد: ندارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0