<span itemprop="name">پرسشنامه پذیرش سیستم مدیریت اطلاعات ونکاتش و همکاران</span>

پذیرش سیستم مدیریت اطلاعات: عملکرد مورد انتظار: به عنوان درجه­ای که فرد اعتقاد دارد بهره ­گیری از سیستم می­تواند به تحقق اهداف در عملکرد شغلی­ اش کمک کند؛  تعریف می شود.تلاش مورد انتظار: درجه­ ای از سهولت مرتبط با بهره ­گیری از سیستم است.تأثیرات اجتماعی: درجه­ ا ی از درک فردی است که اعتقاد دارد اشخاصی که مهم میداند معتقدند او باید از سیستم جدید استفاده کند. تسهیل شرایط: درجه­ای که فرد اعتقاد دارد زیر ساخت­های فنی و سازمانی برای حمایت از بهره­گیری از سیستم وجود دارد.اعتماد:روان شناسان اعتماد را پدیده ای فردی می دانند .جامعه شناسان ساختار اجتماعی می دانند. در منابع روان شناسی اعتماد به عنوان درک درباره ی علایق دیگران و خواسته ی مرتبط با آنها به گونه که برای افراد قابل درک باشد تعریف شده است.قصد رفتاری  : بیانگر شدت نیت یا اراده ی فردی برای انجام رفتار هدف است. رابطه قصد رفتاری با رفتار نشان می دهد، افراد تمایل دارند در رفتارهایی درگیر شوند که قصد انجام آنها را دارند بنابرین رفتار همیشه بعد از قصد رفتاری و متصل به آن است(بائوج لاهوتی، 1393).

مشخصات

پرسشنامه پذیرش سیستم مدیریت اطلاعات : پرسشنامه توسط ونکاتش و همکاران (2003) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 28 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه شش بعد کارایی مورد انتظار، تلاش مورد انتظار، شرایط پشتیبانی کننده، تاثیرات اجتماعی، اعتماد، تمایل به استفاده را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط بائوج لاهوتی(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 28گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0