<span itemprop="name">پرسشنامه مهارت های حرفه ای عبادی و قائمی</span>

مهارت های حرفه ای: چون مهارت‌ها بسيار متنوع و مختلف هستند، تعريفى از مهارت که بتوان در همهٔ موارد آن را به‌کار برد مشکل خواهد بود. روانشناسى به نام اي.آر.گاترى در (۱۹۵۲) مهارت را به‌صورتى تعريف کرده است که مشخصه‌هاى مهم آن را در بر مى‌گيرد. به گفته او مهارت قابليتى است که با اطمينان معيّن و صرف حداقل انرژى يا زمان کارى به نتيجه برسد. می توان اینگونه به این موضوع اشاره داشت که تمایز افراد در مهارت‌هایشان معنی می شود. مهارت از جنس توانستن است و میتوان اینگونه در دنیای امروزی اذعان داشت که فرد ماهر می تواند رنگ جدیدی را در صنعت خود ایجاد نماید به جای آنکه از رنگ‌های موجود استفاده نماید. باید این نکته را نیز مد نظر داشت که در دنیای امروز نمی توان یک مهارت داشت و در واقع نمیتوان تک بعدی عمل کرد. پیشنهاد می گردد هر فرد برای خود شناسنامه ی مهارت ایجاد نماید(سالاری، 1396).

مشخصات

پرسشنامه مهارت های حرفه ای: پرسشنامه مهارت های حرفه ای توسط عبادی و قائمی(1385) طراحی شده است. این پرسشنامه دارای 62 سوال بوده و هدف آن سنجش مهارت های حرفه ای (مهارت های رهبری، ادراکی و انسانی، مهارت در مدیریت دانش آموزی و بهبود آموزش، مهارت های فنی) می باشد. پرسشنامه فوق دارای سه مولفه بوده که سوالات مربوط به هر بعد مشخص شده است.

تعداد صفحات:  9صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 62گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0