<span itemprop="name">پرسشنامه رایگان سلامت سازمانی هوی و همکاران</span>

سلامت سازمانی: شامل توانایی سازمان برای انجام وظایف خود به طور موثر که موجب رشد و بهبود سازمانی می گردد( شریعتمداری، 1388). سلامت سازمانی نشانه ای از کار در شرایط سالم و درباره به حداکثر رساندن سلامتی کارکنان است. همچنین بروندادهای سالم برای سرمایه گذاران، جامعه، مشتریان و… را در بر دارد(هیولستون، 2009). یگانگی نهادی: به توانایی مدرسه در سازگاری با محیطش به طریقی که انسجام و تمامیت برنامه خود را حفظ کند اشاره دارد. ملاحظه گری: به عوامل مربوط به حمایت کنندگی رهبر، دوستی، مشارکت با فرودستان، باز بودن ارتباطات، رسمیت شناختن مشارکت اشاره دارد. ساخت دهی: ساختدهی به رفتاری از مدیر اشاره دارد که وظیفه مدار و موفقیت مدار است.نفوذ مدیر: به توانایی مدیر در تاثیر کردن به عمل مافوق اشاره دارد. حمایت منابع: به فراهم بودن مواد و لوازم کادر آموزشی به منظور اجرای موثر امر تدریش اشاره دارد.روحیه: روحیه به احساس اطمینان، اعتماد، همدردی و دوستی که در بین کارکنان وجود دارد. تاکید علمی: به تاکید سازمان برای یادگیری کارکنان اشاره می کند. اهداف علمی سطح بالا وضع شده است(هوی و همکاران ؛ 2000).

مشخصات

پرسشنامه سلامت سازمانی: پرسشنامه سلامت سازمانی از هوی و همکاران (1996) است. پرسشنامه دارای 44 گویه و هفت بعد یگانگی نهادی، نفوذ مدیر، ملاحظه گری، ساخت دهی، پشتیبانی منابع، روحیه و تاکید علمی را مورد سنجش قرار می دهد.

تعداد صفحات:  12صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 44گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0