<span itemprop="name">پرسشنامه برنامه ریزی منابع سازمانی اسپاتیس و کونستاندینیدیس</span>

برنامه ریزی منابع سازمانی: سیستم­های رایانه محوری هستند که برای انجام تراکنش­های سازمان و تسهیل فرآیندهای یکپارچه و به موقع برنامه ریزی، تولید و پاسخگویی به مشتریان سازمان طراحی شده­اند. فرآیند سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی شامل ثبت، ارزیابی و گزارش داده است (اولری، 2000). یکپارچگی فرآیندها: استفاده اشتراکی دو يا چند کاربر از اطلاعات يکسان با منبع ذخيره يکسان و پيوند ميان بخش­های مختلف و متوازن را با عث می شود(براگانزا، 2002). مدیریت موجودی: ایجاد تعادل بین موجودی در دسترس و هزینه نگهداری موجودی است. برنامه ریزی تولید:فرایند برنامه ریزی و کنترل وجوه مختلف کل فعالیت­های تولید به منظور برآوردن تقاضای مشتریان کارخانه است (ساهات و اُدین، 2012، 583). کنترل فرآیند: نظارت و بازرسی بر حسن انجام کار در زنجیره تامین را کنترل می­نامند. مدیریت جریان کاری: تمامی فرآیندها دارای یک روند اجرایی هستند. این فرآیند به بخش­های مختلف تقسیم شده و به افراد مختلف اختصاص داده و انجام می‌شوند(ساهات و اُدین، 2012، 584).

مشخصات

پرسشنامه استاندارد برنامه ریزی منابع سازمانی: پرسشنامه برنامه ریزی منابع سازمانی توسط اسپاتیس و کونستاندینیدیس (2004) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 22 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه ابعاد یکپارچگی فرایندها، مدیریت موجودی، برنامه ریزی تولید، کنترل فرایندها، مدیریت جریان کاری را شامل می شود. پرسشنامه توسط مقدم(1394) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 22گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0