<span itemprop="name">پرسشنامه رایگان بررسی کارکرد تبلیغاتی شبکه های اجتماعی حمزه ای</span>

کارکرد تبلیغاتی شبکه های اجتماعی:  تبلیغات شبکه های اجتماعی برای مدتهای مدیدی به صورت کپی کردن بخشی از متن سایت در صفحات شبکه های اجتماعی صورت می گرفت. اما با توجه به اشباع شدن شبکه های اجتماعی از این قبیل تبلیغات اثر بخشی آن کم شده و یا بطور کلی از بین رفته است. برای داشتن تبلیغات شبکه اجتماعی بصورت موثر و کار آمد باید تبلیغات خود را بصورت متن، عکس، ویدئو ایجاد کنیم. سپس این تبلیغات را به تناسب شبکه های اجتماعی در آنها منتشر کنیم. مثلا یک مقاله در باره کالایی که تولید کرده ایم میتواند در شبکه اجتماعی لینکدین که  یک شبکه اجتماعی متخصصین است به افزایش مخاطب ما کمک کند.در شبکه اجتماعی فیسبوک تصاویر جذاب میتواند به افزایش نرخ کلیک کاربران بیانجامد. تولید ویدئو های آموزش کار با کالای تولید شده و یا ویدئو های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی گوگل پلاس، یوتیوب، آپارات، لینکدین و… به شدت به میزان درگیری مخاطب با محتوای تولید شده می افزاید(حمزه ای، 1396)

مشخصات

پرسشنامه کارکرد تبلیغاتی شبکه های اجتماعی: این پرسشنامه توسط حمزه ای(1396) طراحی و اعتبار یابی شده است، پرسشنامه شامل 42 سوال بسته پاسخ می باشد، و ابعاد جذابیت های تصویری، جذابیت های شعار، استفاده از نمادها و سمبل ها، اعتماد به تبلیغات، خرید کالا از تلگرام را مورد سنجش قرار می دهد.

تعداد صفحات:  8صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 42گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0