<span itemprop="name">پرسشنامه بازاریابی تعاملی ادرکن و همکاران</span>

بازاریابی تعاملی: تلاش شرکت  در جهت حفظ و توسعه روابط نزدیک با مشتریان را بازاریابی تعاملی نامند. ارتباطات: فرايندي است آگاهانه يا ناآگاهانه، خواسته يا ناخواسته كه از طريق آن احساسات و نظرات، به شكل پيام در مي آيد و سپس ارسال، دريافت و ادراک مي شوند. رفتار ترجيحي:  مشتریان یکسان نیستند ممکن است نتایج نشان دهند که بسیاری از روابط شرکت با برخی از مشتریان سودهی ندارند و حفظ این روابط درآمدی را برای شرکت در برندارد. شخصي سازي: بازاريابي شخصي سازي به سفارشي كردن كالا يا خدمت ناشي از اطلاعات به دست آمده از شناخت مشتري اطلاق مي شود. پاداش:  ابزاري است كه ارزش فوق العاده يا انگيزه هايي را براي محصولات فروشنده، توزيع كننده يا مصرف كننده نهايي به وجود مي آورد. تمایل مشتری به ادامه خرید: امروزه بسیاری از شرکتها تلاش زیادی در جهت اجرای صحیح برنامه های ایجاد وفاداری در مشتری انجام می دهند. تعهد ارتباطي: عبارت است ميل به ادامه ارتباط و اطمينان از آن كه ارتباط ادامه خواهد داشت(دلخوش، 1393).

مشخصات

پرسشنامه بازرایابی تعاملی:  توسط ادرکن و همکاران در سال 2003  طراحی شده است. پرسشنامه شامل 22 سوال بسته پاسخ می باشد، و ابعاد ارتباطات، رفتار ترجیحی، شخصی سازی، پاداش، تمایل به خرید از فروشگاه، تعهد  ارتباطی را مورد سنجش قرار می دهد،پرسشنامه توسط دلخوش(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  10صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 22گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0