<span itemprop="name">پرسشنامه بازاریابی اجتماعی عباسی</span>

بازاریابی اجتماعی: توجه به عوامل گفته شده از جمله اثر بخشی، اعتماد، قابلیت دسترسی، قیمت، محصول، تنوع و ترویج برای شرکت‌های پیش‌رو و نوآور در بازاریابی اجتماعی بسیار حائز اهمیت به نظر می‌رسد. بازاريابي با زندگي روزگرد انسان در ارتباط است. ما با نيازهاي بـيشـماري در زنـدگي روبه رو هستيم و اين نياز ها ما را به تلاش وتكـاپو وادار مـي كننـد و بازاريـابي سـعي دارد بـا كمترين تلاش اين نيازها را برطرف سازد. قانون دست نـامرئي آدام اسـميت، ميدانداري مي كند و تلاش هاي بازاريابي را كه اصـولاً بـا هـدف كسـب سـود از سوي بنگاه هاي اقتصادي به عمل مي آيد، به ابزاري جهـت بـرآوردن نيازهـاي افـراد جامعـه بدل مي سازد. بر اسـاس مفهـوم بازاريـابي اجتمــاعي، مــديران بازاريــابي ســازمانهــا و شــركتهــاي بــزرگ ناگزيرنــد در تعيــين خــط مشي هاي بازاريابي خود عوامل مهمـي نظيـر منـافع شـركت، خواسـته هـاي مصـرف كننـده و منافع جامعه را مشتركاً مدنظر قرار دهند. شركت هـا در ابتـدا معتقـد بودنـد هـدف بازاريـابي آنها در كوتاه مدت عبارت از كسـب بـازده بيشـتر از سـرمايه صـاحبان سـهام. امـا آنهـا بعـداً دريافتند كه تأمين نيازها و خواسته هاي مشتريان و منافع جامعه در بلندمدت اهميـت فراوانـي دارد(خورشیدی،1382).

مشخصات

پرسشنامه بازاریابی اجتماعی: پرسشنامه بازاریابی اجتماعی توسط عباسی (1393)  طراحی و اعتباریابی  شده است، پرسشنامه شامل 30 گویه بسته پاسح می باشد و ابعاد اثربخشی، اعتماد، قابلیت دسترسی، قیمت، محصول، تنوع، ترویج را مورد بررسی قرار می دهد. تمامی ابعاد در متن پرسشنامه تعاریف عملیاتی و نظری را دارا می باشند.

تعداد صفحات:  14 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 30گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی :  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0