<span itemprop="name">پرسشنامه انگیزش یادگیری کاشیف و همکاران</span>

انگیزش یادگیری: میل خاص کارآموز برای یادگیری محتوای برنامه های آموزشی می باشد. انگیزش یادگیری یک پیش نیاز مهم به منظور آموختن مطالب جدید برای شروع فعالیتهای یادگیری و حتی قبل از شروع یادگیری است (مهدی پور، 1393). شخصیت: مجموعة خصایص باطنی و رفتارهای اجتماعی و مجموعة خصوصیات  یک انسان می باشد. شخصیت دانشجویان تاثیری درونی بر کسب موفقیت‌های بیشتر در امر یادگیری دارد(ابوسری،2006). عملکرد اساتید دانشگاه: انگیزه دانشجویان در امر یادگیری می تواند توسط کسی که فرآیند یادگیری را ممکن ساخته تقویت شود (مسائلی،2007). پشتیبانی و مشارکت خانواده : مشارکت یک فراگرد سهم کردن و سهیم شدن در کارهاست، کاری که می­تواند به صورت های مختلف تجلی یابد. مشارکت خانواده ها  و پشتیبانی آنها برای راهنمایی های مربوط به درس، کمک های مالی، زندگی در کنار دانشجویان می باشد (مور،2000). نفوذ همتایان: همتایان، همکلاسیان و تمام دانشجویان هم دوره ای هستند که فرد در طول دوران تحصیل خود با آنان در ارتباط است (گاردنر،2001). امکانات یادگیری: امکانات یادگیری از جمله وسایل کمک آموزشی، اشیا، وسایل و ابزارهایی هستند که در بخش آموزش از آنها استفاده می شود و به فرآیند آموزش و تدریس کمک می کنند (کلاهدوزی ،1386).

مشخصات

پرسشنامه انگیزش یادگیری: پرسشنامه توسط کاشیف و همکاران(2013) طراحی و اعتباریابی شده و در مجموع مشتمل بر 26 سوال می باشد. پرسشنامه پنج بعد امکانات یادگیری، عملکرد اساتید، پشتیبانی و مشارکت خانواده، نفوذ همتایان، شخصیت دانشجو را می سنجد، پرسشنامه توسط مهدی پور(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  12صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 26گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0