<span itemprop="name">پرسشنامه ارزش ویژه برند نام و همکاران</span>

ارزش ویژه برند: ارزش افزوده‌اي که به واسطه‌ي نام در بازار از طریق حاشیه‌ي سود بهتر یا سهم بازار براي محصول ایجاد می‌شود. این ارزش افزوده به وسیله‌ي مشتریان و سایر اعضاي کانال می‌تواند به عنوان دارایی مالی و مجموعه‌اي از روابط و رفتارهاي مطلوب تلقی گردد(مروتی شریف آبادی، 1391).کیفیت خدمات: كيفيت ادراك شده، به عنوان ادراك مشتري از كيفيت يا برتري كلي يك محصول(خدمت) با توجه به هدفي كه آن محصول(خدمت) و نسبت به ساير محصولات داشته (خدمات) موجود در بازار تعريف شده است(قندهاری و همکاران، 1391).تناسب با خود پنداره‌ی ایده‌آل: از طریق برانگیختن مصرف‌کنندگان بر رفتارخرید آن‌ها، زمانی که درک بالایی از تناسب با خود داشته باشند تأثیر می‌گذارد(دهدشتی شاهرخ؛ صالحی صدقیانی و هرندی 1391). هویت برند: هویت برند همان جوهره برند است. پروفسور «جان کاپفرر» معتقد است: «داشتن یک هویت، یعنی بودن شما، همانطور که هستید، تبعیت از طرح ثابت ولی فردی خودتان»( حسین پور، 1393). آگاهي از برند: به عنوان توانايي خريدار بالقوه براي تشخيص و يادآوري اينكه يك برند عضوي از يك طبقه ‌ كالايي خاص است. تناسب/ سبک زندگی: سبک زندگی الگویی منحصر به فرد از زندگی است که از رفتارهای مصرفی فرد متأثر می‌شود و در آن نمود پیدا می‌کند(دهدشتی و همکاران،1391).

مشخصات

پرسشنامه ارزش ویژه برند: پرسشنامه ارزش ویژه برند توسط نام و همکاران (2011) طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 19 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، پرسشنامه شش بعد کیفیت فیزیکی، رفتار کارکنان، خودپنداره، هویت برند، آگاهی و تناسب سبک زندگی را مورد سنجش قرار می دهد، این پرسشنامه توسط حسین پور(1393) اعتباریابی شده است.

تعداد صفحات:  11صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 19گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0