<span itemprop="name">پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران با رویکرد ایرانی-اسلامی از مقیمی</span>

اخلاق حرفه ای مدیران با رویکرد ایرانی-اسلامی: اخلاق حرفه‌ای به منزله شاخه‌ای از دانش اخلاق به بررسی تکالیف اخلاقی در یک حرفه و مسائل اخلاقی آن می‌ پردازد (قراملکی، 1385). از لحاظ عملیاتی اخلاق حرفه‌ای بیان نظام مند و تشخیص دقیق و حل اثربخش مسائل اخلاقی درحرفه است. الگو: به یک برش و مصداق از کل اشاره می‌ کند. یعنی براییک عنوان کلان، قالبی محقق شدنی که در آن ویژگی‌های تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و احیانا ً جغرافیایی هم در نظر گرفته شده باشد، طراحی گردد(رشاد، 1392). رویکرد اسلامی‌ ایرانی: در ارتباط با الگو معنا می‌یابد. کلمه اسلامی‌ از ماهیت ارزشی این الگو حکایتمی‌ کند و چیستی آن را می‌ نمایاند و کلمه ایرانی ماهیت ملی و اختصاصی الگو را نشان می‌ دهد. مقصود از واژه ایرانی رعایت آن ویژگی‌هایی است که در ظرف تاریخی، فرهنگی و اجتماعی ایران باید منظور شود (رشاد، 1392). مدیر آموزشی: کسانی اند که در تصمیم گیریهای آموزشی و پرورشی نقش دارند(علاقه بند، 1389).

مشخصات

پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران با رویکرد ایرانی-اسلامی: این پرسشنامه توسط مقیمی(1394) طراحی و اعتباریابی شده است، پرسشنامه شامل 119 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه لای لیکرت می باشد، برای طراحی سوالات پرسشنامه از مصاحبه نیمه ساختار یافته در یک پژوهش پدیدارشناسی بهره گرفته شده است. پژوهشگر در طی فرایند تحقیق اقدام به اعتباریابی پرسشنامه کرده است.

تعداد صفحات:  18صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 119گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0