<span itemprop="name">پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز چان و همکارانش</span>

آمیخته بازاریابی سبز : آمیخته بازاریابی سبز شامل محصول سبز، توزیع سبز، ترفیع سبز و قیمت سبز است. با نگاه به آمار و ارقام و مطالعات صورت گرفته و با توجه به ظهور روندها و رویکردهاي نوین به مسائل زیست محیطی، که همه حاکی از تأثیر چنین مسائلی در رفتار خرید مصرف کنندگان می باشد، مطالعه ي بینش و نگرش هاي مصرف کنندگان شهر رشت، سطح حساسیت و میزان تأثیرگذاري این مسائل در رفتار خرید آنها، به دلیل اهمیتشان در تدوین برنامه هاي بازاریابی، ضروري به نظر می رسد.

مطالعات گذشته، مباحث آمیخته های بازاریابی سبز و خريد سبز مصرف كننده را به طور كلي مورد بررسي قرار داده اند، اما هيچ يك روابط بين نگرش مصرف كنندگان نسبت به سبز بودن چهار آميخته بازاريابي سبز و تأثير آن بر خريد سبز مصرف كننده را به طور نظام مند مورد بررسي قرار نداده اند و عمده مطالعاتي كه در اين زمينه صورت گرفته مربوط به كشورهاي غربي بوده كه بر مصرف كنندگان آن كشورها متمركز است در حالي كه مصرف كنندگان بخش هاي ديگر دنيا مي توانند نسبت به فعاليت هاي بازاريابي طرز نگرش ها و عقايد متفاوتي داشته باشند؛ لذا نتايجي كه در اين مطالعات مطرح گرديده ممكن است در مورد مصرف كنندگان ايراني كه داراي فرهنگ، عقايد و طرز نگرش هاي متفاوتي نسبت به مصرف كنندگان غربي هستند صدق نكند(فلاح، 1392).

مشخصات

پرسشنامه آمیخته های بازاریابی سبز: پرسشنامه توسط چان و همکارانش(2000) طراحی شده است، پرسشنامه مذکور شامل 22 گویه بسته پاسخ در ابعاد، محصول سبز، ترفیع سبز، توزیع سبز، قیمت سبز، خرید سبز می باشد که با استفاده از طیف پنج درجه ای لیکرت آمیخته های بازار یابی سبز را می سنجد.

تعداد صفحات:  8 صفحه فایل WORD

تعداد گویه ها: 22گویه

تفکیک ابعاد: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد

روایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی: دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی و خارجی:  دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0