<span itemprop="name">معرفی الگوی رهبری هوشمند</span>

معرفی الگوی رهبری هوشمند: سبک های رهبری علی رغم محاسن و مزیت های فراوان نتوانسته اند به طور کامل مشکلات ونیازهای سازمان ها را بر طرف نمایند. تئوری رهبری هوشمند با تأکید بر جنبه های مظید تئوری های رهبری گذشته توسط جان متون 18 در کتاب رهبری هوشمند در سال 2003 در حوزه مدیریت و رهبری ارائه شد. رهبران هوشمند با تلفیق مدیریت و رهبری در سه بعدعقلانی (مدیریت بر مبنای هدف) بعد هیجانی وعاطفی (مدیریت بر مبنای نواطف و احساسات و هیجانات) و بعد معنوی (مدیریت بر مبنای معنا و هدفمندی و ارزش گذاری) پیروان را رهبری و هدایت می کنند(طاوسی، 1393).

پژوهشگران بیان می کنند که الگوی جدید رهبری (رهبری هوشمند) ما را در شناسایی راه حل های جدید برای حل مشکلات گوناگون که در حال حاضر با آن مواجه هستیم کمک می کند و کارهای نامفهوم و بی معنا تبدیل به کارهای با معنا و هدفمند می گردد و به ما نیرو و انرژی می بخشد(نورعلیزاده و حاجیوند، 1387).رهبری هوشمند یک تبادل نظر بین رهبر و پیروان در موقعیت خاص می باشد که به یاری همدیگر برای رسیدن به یک بینش مشترک به طور اثربخش فعالیت می کنند. این فرایند در یک سیستم و سازمان مشخص با ارزش ها و فرهنگ مشارکتی روی می دهد که محیط کلان صنعتی و اجتماعی بر آن نیز تاثیر گذار است(نورعلیزاده و حاجیوند، 1387: 121).

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با  ادبیات نظری رهبری هوشمند در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  39صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0