<span itemprop="name">درآمدی بر یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی</span>

یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی: عصر حاضر، عصر اطلاعات است. اطلاعاتی که در زمانی بسیار کوتاه دو برابر و حتی چند برابر می‌شود و در‌یک لحظه در تمامی نقاط جهان منتشر می‌گردد. با تأثیرپذیری زندگی بشر از این پدیده می‌توان گفت‌ که جهان وارد «جامعه اطلاعاتی»  شده‌است، بسیاری از محققان جامع اطلاعاتی را جامعه چند‌ساختی و چند‌ وجهی می‌دانند که تمام لایه بندی ها و سطوح آن نیازمند اطلاعات است. در چنین جامعه‌ای دسترسی و یا عدم دسترسی به اطلاعات نقشی اساسی و تعیین کننده‌ای را در تمام عرصه ها ایفا می‌کند. امروزه، دیگر نمی توان با طرز تلقی گذشته و سوگیری های کهنه به یادگیری میان معلم و شاگرد نگریست. در حال حاضر، جامعه امروزی به افراد تحصیل کرده که ازقدرت تصمیم گیری برخوردار بوده و بتوانند در دنیایی که روزبه روز در حال تغییراست، براساس توانایی خود در اندیشیدن، عمل و برقراری ارتباط با دیگران به اجرای تصمیمات بپردازند، نیاز دارد. در عصر حاضر یکی از مهمترین اختراعات بشری که تغییرات شگرفی را در زندگی بشریت ایجاد نموده، پیدایش رایانه و بدنبال آن اینترنت بوده که باعث رقم زدن دنیای مجازی و انگیزه ای برای نظام های آموزشی شده است تا در بخش آموزش الکترونیکی سرمایه گذاری کنند. اما آنچه كه اهميت بحث را روشن تر مي سازد، تلاش براي كسب موفقيت در استفاده ازسیستم يادگيري الكترونيكي و سنجش ميزان موفقيت اين سيستم ها است. وتلاش ناموفق براي پياده سازي يادگيري الكترونيكي، موجب از دست دادن سرمايه خواهد شد. در این مقاله با الهام از این مساله به بررسی یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی پرداخته شده است.

مشخصات

نوشتار حاضر حاصل مطالعه گروه تخصصی بوبوک می باشد که به منظور مطالعه و آشنایی بیشتر پژوهشگران عزیز با یادگیری الکترونیکی در نظام های آموزشی در اختیار آنها قرار گرفته شده است.

تعداد صفحات:  15صفحه فایل WORD

مقدمه: دارد

مبانی نظری: دارد
بحث و نتیجه گیری: دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0