<span itemprop="name">پروتکل درمانی غیر دارویی انزال زودرس</span>

بسته درمانی غیر دارویی انزال زودرس: شواهد  نشان می دهند که اختلال­ های جنسی بسیار شایع هستند و شمار کثیری از همسران و یا افرادی که این مشکلات را تجربه می­ کنند نیاز مبرمی به دریافت خدمات درمانی دارند، از سوی دیگر بررسی­ ها نشان داده ­اند و شمار افرادی که برای درمان مشکلات جنسی و زناشویی به مراکز درمانی مراجعه می کنند، تعداد اندکی از افرادی هستند که واقعاً از این مشکلات رنج می برند. ناتوانی جنسی و انزال زودرس بیش از سایر اختلالات جنسی سبب مراجعه­ ی مردان مبتلا به این اختلالات به کلینیک­های درمان اختلالات جنسی می باشد. در نظر گرفتن علل و مولفه­ های مختلف تاثیرگذار بر عملکرد ارتباطی و جنسی زوج­ها در مراحل مختلف ارتباط صمیمانه و جنسی زوج­ها و استفاده از فنون و تلفیق آن­ها تحت عنوان بسته­ی درمانی  غیر دارویی که شامل فنون سنتی مثل چلاندن و فن شروع – توقف به همراه روش­ها و فنون انفرادی که عبارتند از آموزش تنش ­زدایی فیزیولوژیکی با هدف تمرکز روی احساسات جسمانی و رهای از تنش جسمانی، فن کنترل عضله­ پوبکوکوکسی جوس، آموزش فن بازتوانی عضله پوبکوکوکسی جوس، فنون شناختی و رفتاری (رونالد و روس، 2008). تمام فنون در یک رابطه زوجی و در کانال تمرینات زوجی قرار می­گیرند (فیروزی، 1392).

مشخصات

بسته درمانی غیر دارویی انزال زودرس: درمان در  15 جلسه درمانی انجام می­ شود که از فنونی جهت کمک به بیمار در درمان مشکل جنسی استفاده می­شود

تعداد صفحات:  14صفحه فایل WORD

معرفی ابزار: دارد
شیوه اجرا: دارد

تعاریف نظری و عملیاتی: دارد

تعداد جلسات به تفکیک: به تفصیل وجود دارد

منابع: دارد

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز با تیم پشتیبانی بوبوک از طریق راه های ارتباطی زیر ارتباط برقرار کنید.

Site: www.bobook.ir

Phone number: 09194448186 – 09059793565

Telegram number: 09059793564

Email: bobook.team@gmail.com

Email: bobook.team@gmail.com

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0